Bezpośrednie spotkania z top agencjami podczas zagranicznych targów to dobra okazja nie tylko do promocji własnej oferty, ale także zaproszenia potencjalnych i obecnych klientów do odwiedzenia kolejnej imprezy – tym razem w Polsce. Zaproszenia na PROMO SHOW dystrybuowane były na targach Premium Sourcing w Paryżu, De Leveranciersdagen w Holandii, a także podczas cyklu eventów w krajach nadbałtyckich: PROMO BALTIC i Gift & Textiles Tour. Przedstawiciele OOH magazine pojawili się natomiast na targach C!Print Madrid oraz Corporate Gifts Show w Bukareszcie.
Jak zaznacza Aneta Niciak, CEO w Refloactive, polski rynek nie jest samotną wyspą, odgrywającą drugorzędną rolę dla europejskich klientów. – Jest dokładnie odwrotnie. Wiele polskich firm stało się w ostatnich latach potężnymi dostawcami, ważnymi graczami w branży reklamowej oraz równorzędnymi partnerami w biznesie. Dlatego z tak dużym entuzjazmem powitano zagranicą tegoroczną edycję targów PROMO SHOW 2023 w nowej, zdecydowanie bardziej rozbudowanej formule, w hali EXPO XXI Warszawa. Jak w soczewce skupiono tam największych dostawców reklam, pomogła też doskonała organizacja i dbałość o potrzeby klientów odwiedzających to wydarzenie – dodaje przedstawicielka Refloactive.
Jak podkreśla Marcin Jędrzejczyk, Marketing Manager w Headwear Professionals, udział w zagranicznych imprezach targowych, to nie tylko okazja do promowania ich produktów i usług na arenie międzynarodowej, ale również możliwość aktywnego informowania o obecności na innych targach. – Nasza obecność na międzynarodowych targach jest okazją do nawiązywania kontaktów z partnerami z różnych stron świata, wymiany doświadczeń oraz budowania globalnych relacji biznesowych. Jednak nie zapominamy także o naszych korzeniach i roli, jaką odgrywamy na rodzimym rynku. Wystawiając się na zagranicznych imprezach targowych, informujemy zagranicznych partnerów o naszym udziale w krajowych wydarzeniach, co może budować zaufanie i wzmocnić naszą pozycję na rynku. To dowód zaangażowania i obecności zarówno na skalę globalną, jak i lokalną. Mowa tutaj oczywiście o promowaniu naszych najważniejszych polskich imprezach PROMO SHOW oraz Festiwal Marketingu, o których informowaliśmy na targach w Paryżu czy RoadShow po krajach bałtyckich – dodaje Marcin Jędrzejczyk, Marketing Manager w Headwear Professionals.
Jak zgodnie przyznają wystawcy, taka forma zaproszenia do Warszawy Top Agencji jest najefektywniejsza. Daje także szansę na stworzenie znaczącej w Europie imprezy targowej.
– Nasza firma, Macma, jest niezmiernie podekscytowana nadchodzącymi targami PROMO SHOW 2024. Ostatnio mieliśmy przyjemność uczestniczyć w kilku międzynarodowych wydarzeniach, takich jak targi Baltica oraz inne eventy zagraniczne, gdzie mieliśmy okazję prezentować nasze produkty i dzielić się informacjami na temat PROMO SHOW. Nasze spotkania z dystrybutorami w regionie Bałtyckim były bardzo owocne, a atmosfera była przyjazna i profesjonalna. Jesteśmy pewni, że PROMO SHOW 2024 będzie wyjątkową okazją do nawiązania nowych kontaktów, podzielenia się wiedzą i promocji innowacyjnych produktów reklamowych. Już teraz nie możemy się doczekać udziału w tym ważnym wydarzeniu i spotkania z naszymi klientami i partnerami na tym prestiżowym forum – dodaje Marcin Szulc, dyrektor handlowy w Macma.
Jak dodaje Piotr Stawny z GUAPA Produkcja Sp. z o.o. podczas zagranicznych wyjazdów ogromnym zainteresowaniem cieszyła się promocja wydarzenia jakim będzie PROMO SHOW 2024. – Wielu klientów odwiedzających nasze stoisko podczas targów De Leveranciersdagen w Holandii, jak również podczas Road Show w Estonii, Łotwie i Litwie sugerowało, że właśnie to wydarzenie w tej części Europy zrzesza najlepszych wystawców i stanowi idealne miejsce do zawierania nowych relacji biznesowych. Każdy chwalił zarówno organizację, jak i lokalizację wydarzenia – mówi Piotr Stawny, z firmy GUAPA Produkcja.
– Jako producent certyfikowanych gadżetów odblaskowych wystawiamy się w ciągu roku na wielu podobnych targach zagranicznych, m.in. PSI Düsseldorf, GiveADays Stuttgart, Nordic Profile Szwecja, Premium Sourcing Francja, Baltic Show – Łotwa, Litwa, Estonia i wiele innych, mamy bezpośredni kontakt z zagranicznym rynkiem i natychmiastowy pozytywny feedback. Tegoroczna edycja PROMO SHOW znalazła ogromne uznanie w Europie. Staraliśmy się być ambasadorem tego wydarzenia zaplanowanego również na rok 2024, gdyż niewątpliwie nie ma ono sobie równych w naszej części Europy, jest tu bezsprzecznie najważniejszym wydarzeniem branżowym. Zapraszaliśmy, informowaliśmy, wyjaśnialiśmy – chwilami agitowaliśmy! Refloactive planuje również wystawienie dużego stoiska na PROMO SHOW 2024, więc jak największa liczba odwiedzających klientów w całej Europy jest również w naszym interesie – reasumuje Aneta Niciak, CEO w Refloactive.
Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI, hiszpańskim C!mag – organizatorem targów C!Print Madrid oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym i AIMFAP – hiszpańskim stowarzyszeniem zrzeszającym producentów artykułów promocyjnych. Więcej o tej współpracy można przeczytać TUTAJ.
Targi PROMO SHOW odbędą się 14-15 lutego 2024 r. w EXPO XXI Warszawa. Więcej o evencie można przeczytać na stronie PROMO SHOW.