Zagraniczni partnerzy medialni o Promo Show 2023 - OOH magazine
Logo
PROMO SHOW
PROMO SHOW

WydarzeniaFeatured

Zagraniczni partnerzy medialni o Promo Show 2023

Targi Promo Show cieszą się uznaniem zagranicznych organizatorów i mediów branżowych. Partnerem medialnym jest m.in. IPPAG, międzynarodowe stowarzyszenie wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym. Nawiązana została także współpraca medialna z Euroexpo z Rumunii, organizatorem targów Print&Sign, Textile Technology Show and Corporate Gifts Show, które odbędą się w Bukareszcie. Targom patronuje także niemieckie wydawnictwo Eppi, organizator targów HAPTICA w Bonn.

– Całe IPPAG wraz z 30 firmami członkowskimi jest podekscytowane, widząc, że Promo Show ambitnie rozszerza swój rozmiar i zakres. Organizatorzy kładą ogromny nacisk na jakość (starannie dobrani i wiarygodni dostawcy), jak i ilość (przy różnych możliwościach bezpośredniego pozyskiwania). Rozwój targów Promo Show jest bardzo cenny dla IPPAG – Florence Mosnier z IPPAG.

– Dla nas jako magazynu dla ogólnoeuropejskiego rynku artykułów promocyjnych bardzo ważna jest wymiana z międzynarodowymi uczestnikami rynku różnymi kanałami. Obejmuje to odwiedzanie wydarzeń na żywo w całej Europie, a także nawiązywanie kontaktów z międzynarodowymi partnerami medialnymi i współpracownikami.
Współpracę i wymianę z OOH magazine doceniamy od wielu lat i zawsze chętnie gościmy na Festiwalu Marketingu w Warszawie, a teraz także na Promo Show – Till Barth, Project manager w magazynie EPPI.

– OOH magazine i Festiwal Marketingu oraz Promo Show to jedni z naszych najważniejszych międzynarodowych partnerów medialnych, których mamy. Naszą wspaniałą współpracę rozpoczęliśmy już w 2019 roku, kiedy zorganizowaliśmy 15. edycję targów Print&Sign i rozszerzyliśmy ją o inne wydarzenia, które mieliśmy w tym roku. Jesteśmy tak szczęśliwi i dumni, że po 3-letniej przerwie spowodowanej pandemią możemy odnowić nasze partnerstwo. Ten rodzaj współpracy pomaga rozwinąć silną, prawdziwą sieć profesjonalistów, którzy mogą pomóc nie tylko w rozwoju marki lub osiągnięciu nowych celów z całego świata, ale także w uczeniu się od siebie nawzajem i wspólnym rozwoju zarówno zawodowym, jak i osobistym – Andra Mosoiu, koordynator marketingu targów Euroexpo w Rumunii.

– Partnerstwo z zagranicznymi mediami i organizatorami imprez branżowych jest dla nas kluczowe, bo nasze wydarzenia mają charakter międzynarodowy. Impreza jest kierowana zarówno dla wystawców i zwiedzających z zagranicy. Łącząc siły z branżowymi mediami z całego świata wspieramy wzajemnie nasze biznesy przekazując informacje na większą skalę do potencjalnych odbiorców – mówi Katarzyna Lipska-Konieczko z OOH magazine.


Targi PROMO SHOW odbędą się 08-09.2023 r. w EXPO XXI Warszawa.


Organizatorem jest redakcja OOH magazine.


Więcej o wydarzeniu można przeczytać TUTAJ.