Logo

Marketing MIX

Marka Gosia rusza z kolejną odsłoną kampanii „Róbcie to Razem”!

W nowej odsłonie kampanii „Róbcie to Razem” marka Gosia (Politan) skupia się na niezauważanej i niedocenianej „niewidzialnej pracy” kobiet. Tym samym chce wyraźnie zaznaczyć, że w pracy menadżerki domu 24/7 nie chodzi jedynie o to, kto posprząta lub ugotuje obiad, lecz przede wszystkim kto musi o tym na co dzień pamiętać.

Kobiety nie są w stanie się po prostu odciąć od niewidzialnej pracy, ponieważ odbywa się przede wszystkim w ich głowach. Organizacja i planowanie czasu całej rodziny oraz pamiętanie o przeróżnych obowiązkach – czyli praca menedżerki domu 24/7.

Przygotować kostium na przedstawienie szkolne, opłacić składki w przedszkolu, pamiętać o sporządzeniu listy zakupów, przypomnieć mężowi o naprawie kranu, zadzwonić z życzeniami do bratowej czy oddać sąsiadce miskę. Dzięki realizacji tych setek mniejszych i większych zadań każda kobieta zapewnia sprawne i harmonijne funkcjonowanie swoim rodzinom. Choć znaczenie niewidzialnej pracy jest tak ogromne, to jednocześnie jest równie bardzo niedostrzegalne.

Dlatego w najnowszej odsłonie kampanii „Róbcie to Razem” marka Gosia na dedykowanej stronie KLIKNIJ przybliża temat „niewidzialnej pracy” i daje kobietom wskazówki, jak sobie z nią radzić, aby zadbać o dobrostan całej rodziny, nie zapominając przy tym o swoich potrzebach. Na witrynie znalazła się również sonda, w której można upuścić z siebie emocje i odpowiedzieć na pytanie − jak czujesz się z byciem menadżerką swojego domu: świetnie lub masz już dosyć tego stanu.

Równolegle z kampanią wystartuje aktywacja sprzedażowa i konkurs. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić produkt marki Gosia, wejść na KLIKNIJ i odpowiedzieć na pytanie: „Czym jest dla Ciebie niewidzialna praca?”. Na zwycięzców czeka jeden ze 100 rocznych zapasów produktów marki Gosia oraz książka „Fair play w rodzinie. Jak podzielić obowiązki domowe, by lepiej zorganizować czas i mieć bliższe relacje” autorstwa Evy Rodsky, która znalazła się na liście bestsellerów New York Timesa. Konkurs potrwa od 1 października do 20 grudnia 2023 roku.

Kampanię będą wspierać działania komunikacyjne prowadzone w mediach własnych marki Gosia oraz aktywności PR.

Organizacją kampanii sprzedażowej i konkursu zajął się dział marketingu firmy Politan. Za działania PR i budowę landing page odpowiada Louder PR.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGS