– Od trzech dekad Polska Izba Przemysłu Targowego (do 2006 r. Polska Korporacja Targowa) integruje środowisko przedsiębiorców z branży targowej, edukuje, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interesy Członków Izby, prowadzi działania mające na celu promocję i nieustanną poprawę jakości i kultury polskich targów. Ze szczególną starannością dba o transparentność polskiego rynku targowego, utrzymuje aktywne kontakty z międzynarodowymi organizacjami przemysłu targowego, bierze aktywny udział i wspiera realizację projektów uznanych przez międzynarodowe środowisko ekspertów targowych za istotne dla rozwoju targów na świecie. Jubileusz, który świętujemy w tym roku to dla nas niezwykle ważny czas i cieszymy się, że możemy obchodzić go w gronie wyjątkowych Partnerów – mówi dr Beata Kozyra, Dyrektor generalny PIPT.
PIPT co roku organizuje Zimowy Zjazd wraz z konferencją branżową. W tym roku podczas 14. Zimowego Zjazdu, który odbędzie się w dniach 29.11-01.12.2023 r. w Platinium Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie planowany jest szereg atrakcji dla Członków Izby oraz zgromadzonych gości. W bogatym programie zaplanowane są liczne prezentacje ekspertów z branży targowej, debaty i wystąpienia, w tym m.in. przedstawiciela organizacji Lewiatan czy zarządzającego agencją AdFather eksperta marketingu, Jamesa Behra.
Pierwszego dnia Zjazdu, po części merytorycznej zaplanowana jest kolacja, podczas której zgromadzeni goście będą mieli okazję skosztować starannie wyselekcjonowanych serów podanych w towarzystwie wyśmienitych win. Za tę degustację odpowiedzialni będą krytyk kulinarny Eugeniusz Gieno Mientkiewicz oraz sommelier Iwo Świerblewski.
Drugi dzień Zjazdu tradycyjnie rozpoczyna się od porannego biegu, po którym nastąpi ponownie część merytoryczna. Wieczorem natomiast odbędzie się uroczysta, jubileuszowa Gala, która będzie zwieńczeniem całorocznych obchodów, a artystą który swoim występem uświetni to wydarzenie będzie Krzysztof Kiljański.
W ciągu trzydziestu lat swojej działalności Polska Izba Przemysłu Targowego odegrała kluczową rolę w branży, sprzyjając jej rozwojowi i adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych. Izba nie tylko podejmowała działania mające na celu wsparcie firm członkowskich w osiąganiu sukcesu, ale również przyczyniła się do ustanawiania best practices w przestrzeni targowej, co pozytywnie wpłynęło na reputację polskiego przemysłu targowego na arenie międzynarodowej. Jubileusz jest kluczowym wydarzeniem, gdyż pozwala podkreślić i uczcić wspólne dokonania członków i partnerów Izby, jednocześnie kreśląc nowe kierunki dla przyszłości branży.
Zbliżając się do finału obchodów trzydziestolecia Polskiej Izby Przemysłu Targowego, pragniemy raz jeszcze podkreślić, jak ważne są te trzy dekady działalności PIPT dla sektora, który dynamicznie ewoluuje i ma znaczący wkład w rozwój gospodarek, regionów oraz biznesu.
Jubileusz jest okazją do spojrzenia wstecz i świętowania sukcesów, ale przede wszystkim do zaplanowania dalszych działań, które będą miały na celu kontynuację misji rozwijania i promowania polskiego przemysłu targowego.
Więcej informacji nt. Jubileuszu, działalności Izby oraz kondycji polskiej branży targowej dostępnych jest w Raporcie Targi w Polsce w 2022 roku.
Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.