– Cieszymy się, że OpenGift staje się jednym z oficjalnych partnerów ZIPPO w zakresie działań w branży upominków firmowych w Polsce. To znaczący krok w kierunku uzupełnienia oferty prestiżowych upominków firmowych i promocyjnych dla całej branży – mówi Piotr Kalewski, PR&Marketing Manager OpenGift.pl – odpowiedzialny za komunikację marki.
Od 2021 roku OpenGift poszerza swoje portfolio dostawców znaczących na arenie międzynarodowej producentów. ZIPPO, ze swoją misją, doskonale wpisuje się w tę strategię, uzupełniając segment spersonalizowanych zapalniczek wiatroodpornych jako upominków premium.
Najnowsza kolekcja jest już dostępna na OpenGift.pl, a o szczegółach oferty będzie można dowiedzieć się podczas najważniejszych wydarzeń branżowych oraz w najnowszym katalogu „OPEN for Something NEW„.
– Debiut miał miejsce podczas Festiwalu Marketingu, kolejne okazje do zapoznania się z najnowszymi modelami pojawią się już wkrótce podczas Promo Show, REMA Days oraz kilku najważniejszych targów branżowych – mówi Piotr Kalewski i dodaje – Jesteśmy głęboko przekonani, że bycie liderem w branży gadżetów reklamowych wiąże się z ogromną odpowiedzialnością w zakresie wyznaczania nowych trendów i inspirowania do dostarczania produktów przyjaznych dla naszej planety.
Upominki reklamowe ewoluują, zmieniają swoją formę, design i cel. Nasze zadanie polega na zabezpieczaniu nie tylko rozwiązań biznesowych, ale również na edukowaniu i inspirowaniu do zmian, które napędzają lepszą przyszłość.
– Wspólnie dokonujmy mądrych wyborów – przekonują Szymon i Paweł Frieske, właściciele OpenGift.pl.
Więcej materiałów od OpenGift możesz przeczytać TUTAJ.