Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów tej kampanii jest wykorzystanie reklamy outdoorowej. Podczas, gdy wiele polskich marek kosmetycznych unika tego medium, Resibo korzysta z niego w pełni. Kampania jest realizowana na szeroką skalę, obejmując niemal 300 nośników reklamowych, w tym prestiżowe lokalizacje takie jak Galeria Katowicka, Westfield Arkadia’ i M cxw.
Resibo przejęło też kontrolę nad sztuką uliczną. Na wrocławskim Grunwaldzie powstał mural. Nie tylko urozmaica krajobraz wizualny, ale także oddaje aspekt artystyczny, który stanowi ważną część tożsamości marki Resibo. Kolorowy i odważny projekt dodaje energii jesiennemu otoczeniu. Za jego realizację odpowiada Good Looking Studio, znane z ręcznie malowanych muralni. Nad muralem pracowało 4 artystów, a same prace zajęły 160 godzin.
Wybór lokalizacji reklamowych jest celowy i koncentruje się na docieraniu do kobiet oraz klientów sieci drogerii Rossmann. Resibo niedawno zadebiutowało we wspomnianej sieci i chce kampanią silnie zaznaczyć swoją obecność.
Kampania OOH to nie tylko promocja kosmetyków. To wyraz afirmacji, zachęcający kobiety do czerpania radości z piękna i celebrowania swojej indywidualności. Resibo ma mocne przesłanie kierowane do kobiet, zachęcające do wyjścia poza konwencje i przejęcia kontroli nad własnym pięknem. Komunikat jest jasny: „You make beauty. We care.” To odważne i inspirujące przesłanie stanowi o istocie kampanii.
Wywiad z właścicielką i twórczynią marki można przeczytać TUTAJ.
Więcej newsów z branży TUTAJ.