Logo

Marketing MIX

Piątka mediów o marketingu i public relations

Trendy w public relations i marketingu, hyip oraz newsbreak / inject, higiena informacyjna, komunikacja kryzysowa oraz sektor kreatywny, współpraca medialna i gorące tematy, współpraca z influencerami, blogerami oraz prowadzenie profili na portalach społecznościowych, pozycjonowanie marki oraz tworzenie wizerunku – o tym wszystkim można przeczytać w wydaniach o marketingu i public relations.

Specjaliści z platformy content marketingowej PRNEWS.IO przeanalizowali platformy, które najczęściej odwiedzają fachowcy od marketingu i public relations w Polsce i sporządzili ranking pięciu najbardziej popularnych.

Lista pięciu najczęściej odwiedzanych stron została sporządzona przez zespół PRNEWS.IO, posiadający własny katalog mediów internetowych, który liczy ponad 100 tys. tytułów z całego świata.

Liderem rankingu jest strona Nowy Marketing (nowymarketing.pl), którą odwiedziło ponad 1,052 mln użytkowników. Można tu znaleźć wszystko o marketingu: e-commerce, digital signage, marketing automation, branding, e-commerce B2B, marketing wsparcia sprzedaży.

Na drugim miejscu znalazło się wydanie Mam Startup (mamstartup.pl), które ma 550 tys. wyświetleń. Serwis poświęcony jest tematyce startupów, funduszy Venture Capitals, nowych technologii i inwestycji.

Trzecie miejsce ma platforma Marketing i Biznes (marketingibiznes.pl) z 232 tys. wyświetleń. Można tu znaleźć aktualności biznesowe, marketingowe, startupowe oraz informacje dotyczące mediów społecznościowych.

Na czwartej pozycji jest portal Jestem Interaktywna (olagosciniak.pl), który w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2023 roku odwiedziło 163 tys. użytkowników. Autorka strony publikuje porady związane z prowadzeniem biznesów online, screencasty, ćwiczenia oraz wywiady ze znanymi przedsiębiorcami.

Portal OOH magazine (oohmagazine.pl) jest na piątym miejscu i w ww. okresie odwiedziło go 101 tys. użytkowników. Na stronie można znaleźć aktualności z dziedziny marketingu i public relations.

– Cieszy nas fakt, że zamieszczane przez nas treści odnajduje tak duża grupa specjalistów z branży. Staramy się dostarczać unikatowy kontent oraz przeprowadzać ciekawe wywiady z dużymi markami czy topowymi dostawcami – mówi Katarzyna Lipska-Konieczko, Redaktor Naczelna OOH magazine.

*Ranking został sporządzony na podstawie katalogów PRNEWS.IO. Źródło informacji o ilości wejść na strony: SimilarWeb. Okres: 01.01.2023–30.09.2023 roku.


źródło TUTAJ.