Logo

Gadżety reklamoweAktualności

„Niezbędnik Marketera” w samorządach

1 grudnia br. wystartowała akcja wysyłkowa „Niezbędnika Marketera” do instytucji państwowych i samorządów na terenie całej Polski, zorganizowana przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych (PIAP).

,

„Niezbędnik Marketera” to marketingowy przewodnik pomagający efektywnie współpracować z przedstawicielami branży artykułów promocyjnych, zrzeszonych w stowarzyszeniu PIAP.  Ma za zadanie ułatwić marketerom dostęp do różnorodnych ofert w ramach prowadzonych działań promocyjnych. Obejmuje starannie wyselekcjonowane propozycje polskich producentów, dystrybutorów, agencji reklamowych, organizatorów targów oraz mediów, specjalizujących się w dziedzinie artykułów promocyjnych.

Niezbędnik Marketera

– Artykuły promocyjne są najlepszym narzędziem do budowania trwałych relacji z klientami. Pełnią kluczową rolę w promocji i budowaniu rozpoznawalności marek w różnorodnych branżach. Są jednym z tych elementów marketingu, które cieszą się niezmiennym uznaniem. Liczę, że „Niezbędnik Marketera” stanie się ulubionym marketingowym przewodnikiem i przyczyni się do efektywnej współpracy z przedstawicielami branży artykułów promocyjnych. W ramach akcji wysyłkowej rozesłano, oprócz egzemplarza „Niezbędnika Marketera”, kilka przykładów, produktów naszych firm członkowskich. Akcję tą chcemy powtarzać każdego roku – mówi Paweł Wielkopolan, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Wersja online przewodnika dostępna tutaj.


Więcej newsów z branży TUTAJ.