Logo

Marketing MIX

Ogłoszono nominacje do konkursu Loyalty Heroes 2024

Loyalty Heroes 2024 – to już III edycja konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce organizowana przez brave conferences. 19 marca 2024 r. w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się spotkanie Jury, które spośród zgłoszonych projektów wyłoniło nominowanych mających szansę na zdobycie tytułu Laureata Loyalty Heroes 2024.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 17 kwietnia 2024 r. w Warszawie – I dnia Forum Loyalty Planet 360∘.

Celem konkursu jest wyłonienie i uhonorowanie najlepszych projektów i przedsięwzięć w zakresie działań lojalnościowych zrealizowanych w 2023 r. na polskim rynku. Jury konkursowe w składzie: Małgorzata Olszewska, Head of Customer Experience w Benefit System Oddział Fitness, Grzegorz Ostrowski, Senior Partner w Minds & Roses, Katarzyna Grabowska, Zastępca Dyrektora Departamentu Budowania Zaangażowania Klientów przez Kanały Zdalne w mBank.pl, Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny Brief, Marcin Klimkowicz, Vice President, Loyalty Products Management, Central Europe w Mastercard, Marek Kosakowski, CEO w H2H.TECH, Joanna Kowalczyk, Koordynator Programów Lojalnościowych w Immergas Polska, Dawid Łuciuk, Business Development Director w i360, Adam Nowak, Global CRM & Loyalty Director w Electrolux Group, Dominik Olejko, Regional Customer Insights & Engagement Manager w H&M, Daria Szajnar, General Manager w DUKA International, Krzysztof Szultka, Dyrektor marketingu w POLOmarket, Kamila Trzeciak, Loyalty Manager w Amic Polska, Bartosz Witorzeńć, Head of CRM w Bank PEKAO, Dominik Zacharewicz, Managing Partner w Loyalty Point po dokładnej analizie i dyskusji zgłoszonych projektów, w wyniku głosowania wyłoniło nominowanych w poszczególnych kategoriach.

Loyalty Heroes

Nominowani w konkursie Loyalty Heroes 2024:

Kategoria: THE BEST LOYALTY PROGRAM IN RETAIL

  •  DECATHLON POLSKA i program Decathlon Active
  •  POLOMARKET i program lojalnościowy POLOkarta

Kategoria: THE BEST LOYALTY PROGRAM IN SERVICES

  •  MASTERCARD i program Bezcenne Chwile

Kategoria: THE BEST LOYALTY PROGRAM B2B

  • NKT, SCHNEIDER ELECTRIC, SIGNIFY i program Elektroklub

Kategoria: THE BEST NEW/RELAUNCHED PROGRAM

  • SEPHORA POLSKA i program Sephora Unlimited
  •  JOHNSON & JOHNSON POLAND i program Twoje ACUVUE
  •  BRICOMARCHE i program Skanujesz-Zyskujesz
  •  DECATHLON i program Decathlon Active
  •  POLOMARKET i program Frikasy

Kategoria: THE BEST DATA DRIVEN LOYALTY

  •  ORLEN i działanie Podpowiedzi Sprzedażowe Real Time w ramach ORLEN VITAY
  •  BANK PEKAO i program Lojalność w chmurze

Kategoria: THE BEST CUSTOMER-CENTRIC SOLUTIONS

  •  INEA i działanie Aplikacja INEA
  •  BANK PEKAO i działanie Nowy model kampanii dla Banku Pekao

Kategoria: THE BEST LONG TERM LOYALTY

  •  POLSKIE LINIE LOTNICZE „LOT” i program LOT Dla Firm

Zgłoszone projekty zostały ocenione pod kątem wyzwań i przyjętych celów projektu, jego strategii, realizacji oraz osiągniętych wyników.
Laureaci w każdej kategorii zostaną ogłoszeni podczas Gali Finałowej – 17 kwietnia 2024 r.

Aktualności dotyczące konkursu są dostępne na https://loyalty-heroes.com/ oraz profilu na LinkedIN – https://www.linkedin.com/company/loyalty-heroes


Więcej newsów z branży TUTAJ.