Logo

Marketing MIX

#ABekoStateOfMind – nowa kampania wizerunkowa marki Beko

Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, ponownie definiuje standardy trwałości sprzętów AGD. W najnowszej kampanii wizerunkowej #ABekoStateOfMind marka podkreśla znaczenie wytrzymałości i niezawodności urządzeń.

tam

Trwałość poparta testami obciążeniowymi

300 000 cykli otwierania i zamykania lodówki przy wypełnionych półkach na drzwiach. Nierównomierny i duży załadunek pralki. Wsuwanie i wysuwanie zmywarki z 16 kg obciążeniem nawet do 100 000 razy. To tylko jedne z nielicznych, wymagających testów, jakim poddawane są sprzęty AGD marki Beko. Co więcej, marka deklaruje, że metodologia testowania jest nieustannie rozwijana, a produkty poddawane są niekiedy nawet ekstremalnym warunkom, aby sprostać wymaganiom regularnego użytkowania.

– Kampania #ABekoStateofMind” nie jest tylko jednorazową akcją. To nowy kierunek komunikacji, który będzie przeplatał się we wszystkich działaniach naszej marki. Chcemy zapewnić naszych konsumentów, że sprzęty Beko odznaczają się niezawodnością i trwałością, co udowadniają liczne przeprowadzone przez nas testy – mówi Justyna Głowacka, Marketing Manager Beko Poland & Baltics.

Kampania swoimi działaniami obejmuje digital (platformy społecznościowe, formaty Rich Media, widoczność na portalach wp.pl oraz tvn.pl), konkurs na wp.pl i serię artykułów oraz materiałów video we współpracy z redakcją NaTemat pt. Mówię: sprawdzam!”. Pierwsza faza kampanii potrwa do 5 sierpnia, jednak po tym czasie komunikacja będzie kontynuowana – choć z mniejszą intensywnością – na innych płaszczyznach wizerunkowo-marketingowych.


Więcej newsów z branży TUTAJ.