Logo

Marketing MIX

Ruszyły zapisy do konkursu TikTok Ad Awards 2024

TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.

Społeczność TikToka oczekuje od firm kreatywności i autentyczności przekazu. Celem nagród TikTok Ad Awards jest docenienie marek, które potrafią odpowiedzieć na potrzeby odbiorców, jednocześnie dostarczając nieszablonowe treści dla całej społeczności platformy i realizując swoje cele biznesowe.

Nagrody przyznawane są agencjom i markom z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Europy Środkowej (Rumunia, Czechy, Polska), krajów nordyckich (Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia), Izraela i Holandii.

Kategorie

Greatest Branding
Nagroda dla kampanii brandingowej, która charakteryzowała się innowacyjną strategią i kreacją zaprojektowaną specjalnie pod kątem TikToka, i pozwoliła osiągnąć doskonałe wyniki w górnej części lejka marketingowego (budowanie świadomości marki). Kategoria skierowana do pojedynczych kampanii.

Należy się zgłosić, jeśli daną kampanię wyróżnia:
✨Kreatywne podejście zorientowane na TikToka
✨Innowacyjna strategia i imponujące wyniki w górnej części lejka marketingowego (upper-funnel)
*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.

Greatest Performance
Nagroda dla wyróżniającej się kampanii lower-funnel, która charakteryzowała się innowacyjną strategią i kreacją zaprojektowaną specjalnie pod kątem TikToka oraz pozwoliła osiągnąć doskonałe wyniki w dolnej części lejka marketingowego (decyzja zakupowa). Kategoria skierowana do pojedynczych kampanii.

Należy się zgłosić, jeśli daną kampanię wyróżnia:
✨Kreatywne podejście zorientowane na TikToka
✨Innowacyjna strategia i imponujące wyniki w dolnej części lejka marketingowego (lower-funnel)
*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.

Greatest Creative
Nagroda dla marki, którą wyróżnia całokształt kreatywnego podejścia do obecności na TikToku, strategiczne wykorzystanie płatnych i organicznych aktywności, w celu osiągnięcia imponujących wyników w całym lejku sprzedażowym oraz stała obecność marki na platformie. Kategoria nie jest skierowana do pojedynczych kampanii.

Należy się zgłosić, jeśli daną kampanię wyróżnia:
✨ Kreatywne podejście zorientowane na TikToka
✨ Innowacyjne wykorzystanie płatnych i organicznych reklam w celu uzyskania imponujących wyników
*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.

Greatest Small Business
Nagroda dla małych firm zatrudniających mniej niż 50 pracowników, które zrealizowały cele swoich kampanii i osiągnęły realne wyniki biznesowe dzięki wykorzystaniu reklam na TikToku.

Należy się zgłosić, jeśli daną kampanię wyróżnia:
✨ Kreatywne podejście zorientowane na TikToka
✨ Imponujące wyniki kampanii i widoczny wpływ na biznes
*Kategoria skierowana do firm zatrudniających mniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.

Wszystkie zgłoszenia z poszczególnych kategoriach automatycznie będą mogły powalczyć o nagrodę główną Greatest TikTok, którą zdobędzie najlepsza – w ujęciu całościowym – kampania reklamowa.

Greatest TikTok
Nagroda przyznawana kampanii, która wykorzystała kreatywność platformy dzięki innowacyjnym pomysłom opartym na specyfice TikToka. Wywarła wpływ poprzez sprytne wykorzystanie produktów reklamowych do realizacji celów w całym lejku marketingowym, wzbudziła zaangażowanie społeczność TikToka, czerpiąc z kreatywności i trendów na platformie.

Lokalni zwycięzcy Greatest TikTok z całej Europy spotkają się na Europejskim Grand Prix, aby wyłonić zwycięzcę dla całej Europejskiej edycji konkursu: Greatest TikTok Europe 2024.

Nagrody

✨ Statuetka TikTok Ad Awards
✨ Kredyt reklamowy do wykorzystania na TikToku (Ad credits)
✨ Znacznik TikToka do promowania zwycięstwa w mediach społecznościowych lub prezentacjach dla klientów
✨ Płatne partnerstwo medialne, dla uczczenia zwyzięzców
✨ Zwycięzcy Greatest TikTok wezmą udział w Europejskim Grand Prix

Kalendarz konkursu

Otwarcie zgłoszeń: 10 czerwca 2024
Ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń: 25 września 2024
Ocena zgłoszeń: 25 września – 27 listopada 2024
Lokalne ceremonie wręczenia nagród: 28 października – 7 listopada 2024
Europejskie Grand Prix: 27 listopada 2024

Więcej informacji znajduje się na stronie TikTok Ad Awards.


Więcej newsów z branży TUTAJ.