Maretti Bruschette do zrealizowania dwumiesięcznej kampanii digitalowej z udziałem influencerów wybrała Valkea. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Marka zdecydowała się na przeprowadzenie działań reklamowych w czasie trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej, promując pieczywo inspirowane tradycyjną bruschettą jako idealne przekąski dla kibiców. Valkea przygotowała strategię kreatywną Maretti Bruschette, wykorzystując jako kanały promocji stronę internetową, YouTube, Instagram oraz TikTok.
Wykorzystanie marketingu kontekstowego pozwala na podkreślenie unikalnych cech pieczywa Maretti Bruschette. Przekąski z jednej strony są bardziej przypieczone, a z drugiej intensywnie doprawione, co tworzy duet „Mild and Wild”. Specyfika przekąsek Maretti Brushette została wykorzystana w haśle kampanii: „Dwie strony, by doświadczyć gry, obie świetne”.
Wybrani przez Valkea influencerzy w ramach współpracy mieli za zadanie stworzyć kontent nawiązujący do tematyki piłkarskiej i przeżywania rozgrywek w stylu Mild oraz Wild. Główne cele kampanii digitalowej Maretti Brushette realizowanej przez Valkea to zwiększenie świadomości marki i jej rozpoznawalności w mediach społecznościowych, a docelowo powiększenie grupy klientów.
Marka Maretti Bruschette została stworzona w 2005 roku w Bułgarii, zdobywając popularność i zaufanie klientów dzięki wyselekcjonowanym i naturalnym składnikom. Wypiekane z dwóch stron Maretti Bruschette produkowane są w różnorodnych smakach, by zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Aktualnie produkty tej marki dostępne są w ponad 70 krajach.
Więcej newsów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.