Logo

Marketing MIX

Continental w nowej kampanii zachęca do dbania o środowisko

Marka Continental wystartowała z wyzwaniem, w którym zachęca do ratowania środowiska. Za komunikację akcji w social media odpowiada agencja reklamowa Hand Made.

Agencja jest autorem hasła oraz key visuala tegorocznej akcji Continental „Kurs na czyste morze”, a także odpowiada za jej komunikację i promocję w mediach społecznościowych. W okresie letnim, kiedy jesteśmy bardziej aktywni fizycznie, warto wykorzystać energię na realną pomoc dla środowiska naturalnego. W ten sposób marka, już po raz trzeci, angażuje się w akcję instalacji koszy wyłapujących odpady w Morzu Bałtyckim. Wykorzystując aplikację Activy, można rejestrować swoją aktywność fizyczną i zdobywać punkty. Finalna liczba zostanie wymieniona na konkretną kwotę, którą marka Continental przekaże Fundacji MARE.

– Nasza akcja skierowana jest do wszystkich, którzy chętnie spędzają aktywnie czas, i którym zależy na poprawie jakości środowiska naturalnego. Wiemy, że odpowiedzialność za przyszłość naszej planety spoczywa na nas wszystkich, dlatego bezustannie inwestujemy czas i zasoby w rozwój nowych technologii, materiałów alternatywnych oraz ekologicznych procesów produkcyjnych. W tej edycji zaprosiliśmy do współpracy agencję Hand Made, która kompleksowo zaopiekowała się jej projektem i komunikacją. – powiedziała Ewa Ostapczuk, Public Relations Manager w Continental.

Współpraca agencji Hand Made i Continental obejmuje działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację. Marki współpracują ze sobą od początku 2024 roku.

– Jako agencja chętnie podejmujemy się prowadzenia projektów związanych z obszarem CSR. Dostarczanie mądrych rozwiązań, które efektywnie wpływają na wizerunek klienta oraz jednocześnie zachęcają do dbania środowisko to sytuacja korzystna dla wszystkich.
skomentowała agencja Hand Made.

To nie pierwsze działania agencji Hand Made wspierające projekty proekologiczne czy społeczne. W tym roku agencja została laureatem konkursu „Dobroczyńca Roku 2024” w kategorii „Pomoc społeczna i charytatywna” za działania prowadzone dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości.


Więcej newsów z branży TUTAJ.