Agencja jest autorem hasła oraz key visuala tegorocznej akcji Continental „Kurs na czyste morze”, a także odpowiada za jej komunikację i promocję w mediach społecznościowych. W okresie letnim, kiedy jesteśmy bardziej aktywni fizycznie, warto wykorzystać energię na realną pomoc dla środowiska naturalnego. W ten sposób marka, już po raz trzeci, angażuje się w akcję instalacji koszy wyłapujących odpady w Morzu Bałtyckim. Wykorzystując aplikację Activy, można rejestrować swoją aktywność fizyczną i zdobywać punkty. Finalna liczba zostanie wymieniona na konkretną kwotę, którą marka Continental przekaże Fundacji MARE.
– Nasza akcja skierowana jest do wszystkich, którzy chętnie spędzają aktywnie czas, i którym zależy na poprawie jakości środowiska naturalnego. Wiemy, że odpowiedzialność za przyszłość naszej planety spoczywa na nas wszystkich, dlatego bezustannie inwestujemy czas i zasoby w rozwój nowych technologii, materiałów alternatywnych oraz ekologicznych procesów produkcyjnych. W tej edycji zaprosiliśmy do współpracy agencję Hand Made, która kompleksowo zaopiekowała się jej projektem i komunikacją. – powiedziała Ewa Ostapczuk, Public Relations Manager w Continental.
Współpraca agencji Hand Made i Continental obejmuje działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację. Marki współpracują ze sobą od początku 2024 roku.
– Jako agencja chętnie podejmujemy się prowadzenia projektów związanych z obszarem CSR. Dostarczanie mądrych rozwiązań, które efektywnie wpływają na wizerunek klienta oraz jednocześnie zachęcają do dbania środowisko to sytuacja korzystna dla wszystkich.
– skomentowała agencja Hand Made.
To nie pierwsze działania agencji Hand Made wspierające projekty proekologiczne czy społeczne. W tym roku agencja została laureatem konkursu „Dobroczyńca Roku 2024” w kategorii „Pomoc społeczna i charytatywna” za działania prowadzone dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości.
Więcej newsów z branży TUTAJ.