Logo

Gadżety reklamoweFestiwal MarketinguMarketing MIX

Festiwalowe autobusy w Warszawie

20 autobusów warszawskiego MZA zaprasza na wrześniowy Festiwal Marketingu. To już druga kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej przygotowana przez OOH magazine dla branży artykułów promocyjnych.

Wspólna kampania wystawców promuje gadżety reklamowe jako skuteczne narzędzie reklamowe. W opinii blisko 86% marketerów artykuły promocyjne budują wizerunek, relacje i wzmacniają markę. Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie targi skierowane dla branży reklamy i druku. Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Wydarzenie na stałe wpisało się już do wrześniowego kalendarza marketerów  – wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Wydarzenie ma charakter międzynarodowy.

– Połączenie sił z wystawcami Festiwalu Marketingu dało nam możliwość uzyskania dużych zasięgów. Już pierwszego dnia otrzymaliśmy zdjęcia autobusów od mieszkańców Warszawy, co pokazuje, jak szeroko zakrojona promocja dotarła do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. To doskonała okazja dla firm do zaprezentowania swoich możliwości, a także do zwrócenia uwagi na potencjał upominków reklamowych jako efektywnego narzędzia marketingowego – mówi Robert Załupski z OOH magazine, organizatora Festiwalu Marketingu.

W kampanii wzięły udział firmy: COOKIE Słodycze Reklamowe, Easy Gift, Expen, Falk&RossGroup Polska, Gratisownia.pl, Guapa Clean Up, HEADWEAR PROFESSIONALS, ID Identity, Jett Studio, KAMBUKKA, Lanyard.PRO, L-Shop-Team Polska, MACMA Polska, MAXIM Ceramics, OOH magazine, Promonotes, PAR Bakuła, TheOneGroup, TOP Marketing.

Uzupełnieniem akcji jest kampania radiowa realizowana we współpracy z Radio Kolor. Dzięki temu udało się dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców, podkreślając znaczenie targów jako kluczowego wydarzenia w branży marketingu i reklamy. Kampania radiowa przyciągnęła uwagę słuchaczy i zaprosiła ich do odwiedzenia Festiwalu Marketingu. Posłuchaj audycji TUTAJ.

Zdjęcia autobusów w przestrzeni miejskiej wykonała firma Salem Design Studio:

MAXIM Ceramics / Stoisko C10
L-Shop-Team Polska / Stoisko D1
MACMA / Stoisko C3
MACMA Polska / Stoisko C3
Lanyard.PRO / Stoisko J3
KAMBUKKA / Stoisko C9
Jett Studio / Stoisko C4
HEADWEAR PROFESSIONALS / Stoisko A1
Guapa Clean Up / Stoisko G1
TOP Marketing / Stoisko C8
TheOneGroup / Stoisko C2
Falk&RossGroup Polska / Stoisko F6
Expen / Stoisko A2
COOKIE Słodycze Reklamowe / Stoisko F8
Promonotes / Stoisko I6
ID Identity, Stoisko D3
Gratisownia.pl / Stoisko D16
Easy Gift / Stoisko C3
PAR Bakuła / Stoisko I8

Festiwal Marketingu odbędzie się 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa. Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.