Wspólna kampania wystawców promuje gadżety reklamowe jako skuteczne narzędzie reklamowe. W opinii blisko 86% marketerów artykuły promocyjne budują wizerunek, relacje i wzmacniają markę. Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie targi skierowane dla branży reklamy i druku. Podczas wydarzenia zaprezentują się przedstawiciele sektora szeroko pojętej reklamy – dostawcy artykułów promocyjnych, przedstawiciele poligrafii reklamowej, producenci POS. Wydarzenie na stałe wpisało się już do wrześniowego kalendarza marketerów – wstęp na targi skierowany jest wyłącznie do profesjonalistów i przedstawicieli branży. Wydarzenie ma charakter międzynarodowy.
– Połączenie sił z wystawcami Festiwalu Marketingu dało nam możliwość uzyskania dużych zasięgów. Już pierwszego dnia otrzymaliśmy zdjęcia autobusów od mieszkańców Warszawy, co pokazuje, jak szeroko zakrojona promocja dotarła do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. To doskonała okazja dla firm do zaprezentowania swoich możliwości, a także do zwrócenia uwagi na potencjał upominków reklamowych jako efektywnego narzędzia marketingowego – mówi Robert Załupski z OOH magazine, organizatora Festiwalu Marketingu.
W kampanii wzięły udział firmy: COOKIE Słodycze Reklamowe, Easy Gift, Expen, Falk&RossGroup Polska, Gratisownia.pl, Guapa Clean Up, HEADWEAR PROFESSIONALS, ID Identity, Jett Studio, KAMBUKKA, Lanyard.PRO, L-Shop-Team Polska, MACMA Polska, MAXIM Ceramics, OOH magazine, Promonotes, PAR Bakuła, TheOneGroup, TOP Marketing.
Uzupełnieniem akcji jest kampania radiowa realizowana we współpracy z Radio Kolor. Dzięki temu udało się dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców, podkreślając znaczenie targów jako kluczowego wydarzenia w branży marketingu i reklamy. Kampania radiowa przyciągnęła uwagę słuchaczy i zaprosiła ich do odwiedzenia Festiwalu Marketingu. Posłuchaj audycji TUTAJ.
Zdjęcia autobusów w przestrzeni miejskiej wykonała firma Salem Design Studio:
Festiwal Marketingu odbędzie się 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa. Trwa bezpłatna rejestracja TUTAJ.