Logo

Marketing MIX

Robert Lewandowski, Wojciech Szczęsny i inne gwiazdy FC Barcelony testują samochody marki CUPRA

Piłkarze FC Barcelona wypróbowali swoje nowe modele CUPRA podczas emocjonujących testów na legendarnym torze Terramar. Zarówno zawodnicy, jak i sztab szkoleniowy mieli okazję zanurzyć się w świecie marki i poznać całą gamę samochodów CUPRA. Każdy z piłkarzy mógł wybrać swój ulubiony model i dostosować go do własnych preferencji.

– Nasza współpraca z FC Barcelona to coś więcej niż zwykłe partnerstwo. Zarówno nasza marka, jak i klub, łączy duch wyzwań i ambicja, które wyróżniają nas na tle innych. Wspólnie angażujemy się również w rozwój przyszłych pokoleń – zarówno talentów sportowych, jak i miłośników motoryzacji – powiedział Ignasi Prieto, Dyrektor Marki CUPRA. – Chcieliśmy dziś zapewnić zawodnikom niezapomniane doświadczenie, przenosząc emocje związane z jazdą na zupełnie nowy poziom. Piłkarze mieli możliwość wyboru ulubionego samochodu z naszej gamy modeli i przetestowania go w wyjątkowym miejscu, jakim jest tor Terramar.

Tor Terramar, gdzie w 2018 roku narodziła się marka CUPRA, gościł trenera FC Barcelona Hansiego Flicka oraz 22 zawodników, w tym ambasadora marki CUPRA Marca ter Stegena. W wydarzeniu wzięli udział kapitanowie drużyny: Ronald Araújo, Frenkie de Jong, Raphinha i Pedri, a także młode talenty nowego pokolenia, takie jak Gavi, Alejandro Balde, Fermín López i Marc Casadó. Nie zabrakło również polskich gwiazd – Wojciecha Szczęsnego i Roberta Lewandowskiego.

cupra

Gwiazdorskie doświadczenie

Piłkarze FC Barcelona mieli okazję z bliska poznać świat marki CUPRA, personalizując swoje nowe samochody. Po przywitaniu przez Ignasiego Prieto, Dyrektora Marki CUPRA, zawodnicy poznali całą gamę modeli marki i mogli czerpać inspirację z różnorodnych projektów. Następnie zasiedli za kierownicą, aby doświadczyć emocji związanych z jazdą CUPRĄ, testując moc i osiągi modeli spalinowych, hybryd plug-in oraz w pełni elektrycznych w sportowych wersjach VZ na torze Terramar. Test obejmował próby przyspieszenia, jazdę po nachyleniach toru oraz sprawdzanie zwinności samochodów na torze slalomowym.

Każdy z zawodników spersonalizował samochód, wybierając spośród różnych modeli i wersji oraz dostosowując detale, takie jak kolory nadwozia, felgi, wykończenie wnętrza czy dodatkowe wyposażenie. Wśród najpopularniejszych wyborów znalazły się ikoniczny CUPRA Formentor, nowy CUPRA Terramar oraz pierwszy w pełni elektryczny SUV coupe marki – CUPRA Tavascan.

Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny zgodnie wybrali model CUPRA Terramar VZ eHYBRID, gwarantujący sportowe emocje i nietuzinkowy design z mocnym napędem hybrydowym.

• Marc ter Stegen – CUPRA Tavascan VZ (340PS)
• Iñaki Peña – CUPRA Formentor VZ eHYBRID (272PS)
• Wojciech Szczęsny – CUPRA Terramar VZ eHYBRID (272PS)
• Alejandro Balde – CUPRA Terramar VZ (265PS)
• Ronald Araujo – CUPRA Tavascan VZ (340PS)
• Iñigo Martinez – CUPRA Tavascan VZ (340PS)
• Andreas Christensen – CUPRA Terramar VZ (265PS) America’s CUP Edition
• Jules Koundé – CUPRA Formentor VZ (333PS)
• Eric Garcia – CUPRA Terramar VZ eHYBRID (272PS)
• Gavi – CUPRA Tavascan VZ (340PS)
• Pedri – CUPRA Terramar VZ (265PS)
• Pablo Torre – CUPRA Formentor VZ (333PS)
• Héctor Fort – CUPRA Formentor VZ (333PS)
• Fermín López – CUPRA Formentor VZ (333PS)
• Marc Casado – CUPRA Formentor VZ (333PS)
• Dani Olmo – CUPRA Formentor VZ (333PS)
• Frenkie De Jong – CUPRA Terramar VZ (265PS) America’s CUP Edition
• Ferran Torres – CUPRA Leon VZ eHYBRID (272PS)
• Ansu Fati – CUPRA Terramar VZ eHYBRID (272PS)
• Pau Victor – CUPRA Formentor VZ (333PS)
• Raphina – CUPRA Tavascan VZ (340PS)
• Lewandowski – CUPRA Terramar VZ eHYBRID (272PS)
• Hansi Flick – CUPRA Terramar VZ eHYBRID (272PS)

Podczas wydarzenia zawodnicy mieli również okazję wypróbować wirtualną rzeczywistość CUPRA, dzięki której mogli odkryć trójwymiarowe, cyfrowe wersje najnowszych modeli marki: CUPRA Tavascan i CUPRA Terramar. Zaprezentowano im także CUPRA DarkRebel – futurystyczny showcar, który przesuwa granice designu i osiągów, redefiniując sposób, w jaki samochody będą projektowane i tworzone w przyszłości.

Więcej niż partnerstwo

CUPRA niedawno przedłużyła swoją współpracę z FC Barcelona do 2029 roku, rozszerzając sponsoring na wszystkie profesjonalne drużyny sportowe klubu jako Oficjalny Partner Motoryzacyjny i Mobilności oraz Oficjalny Samochód. Z okazji 125-lecia istnienia klubu marka zainicjowała kampanię skoncentrowaną na talentach młodego pokolenia, której bohaterami są młodzi piłkarze z drużyn męskich i żeńskich.

Po spersonalizowaniu samochodów CUPRA w ciągu najbliższych tygodni dostarczy zawodnikom FC Barcelona wybrane przez nich modele.


Więcej newsów z branży TUTAJ.