Logo

Marketing MIX

Rok inwestycji

Clear Channel Poland, realizuje obecnie plan budowy kolejnych nośników 18m2 w oparciu o lokalizacje pozyskane przed końcem 2006 r. Obecny etap rozbudowy sieci przewiduje osiągnięcie 1 500 powierzchni reklamowych.

 

Obecnie sieć liczy 1 000 powierzchni zlokalizowanych w 8 głównych aglomeracjach miejskich. Budowa sieci rozpoczęła się pod koniec 2005 r. w oparciu o lokalizacje wokół oraz na terenie centrów handlowych. Realizowany obecnie trzeci etap rozwoju sieci bazuje wyłącznie na lokalizacjach miejskich, charakteryzujących się dużym nasileniem ruchu ulicznego, usytuowaniem wzdłuż istotnych ciągów komunikacyjnych oraz atrakcyjnym otoczeniem.

– Proces pozyskiwania nowych, atrakcyjnych lokalizacji jest obecnie coraz trudniejszy.
W naszym przypadku trwało to niemal cały ubiegły rok. Dzięki temu wysiłkowi w 2007 r. do naszej sieci wejdą tablice usytuowane przy tak atrakcyjnych ciągach komunikacyjnych w Warszawie jak Al. Jana Pawła II, Al. Jerozolimskie, Al. Wilanowska, ul. Górczewska, Rzymowskiego czy Puławska. W ten sposób realizujemy nasz podstawowy cel czyli wyraźne wzmocnienie obecności naszej sieci w centrach miast –
wyjaśnia Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

W wyniku tego rozwoju zmieni się struktura całej sieci SuperNet 6×3, która w pierwszej fazie rozwoju związana była z centrami handlowymi. Teraz aż 92% powierzchni reklamowych sieci będą stanowiły lokalizacje typowo miejskie.

Równolegle do rozwoju sieci SuperNet 6×3, Clear Channel realizuje program optymalizacji sieci tablic 4×3. Polega on na rezygnacji z lokalizacji w małych miastach takich jak: Słupsk, Legnica, Koszalin, Zielona Góra oraz takich, dla których wskaźnik obłożenia jest na tyle niski, że nie pokrywa kosztów czynszu. Ponadto wybrane lokalizacje, które charakteryzuje bardzo wysoki koszt wynajmu, będą wymienione na tablice o większym formacie, m. in. o formacie 6x3m. Docelowo sieć 4×3 będzie obejmować 3 500 powierzchni reklamowych.

www.clearchannel.com.pl