Logo

Marketing MIX

Effie: Grey i MediaCom zdobyły najwięcej nominacji

50 proc. zgłoszonych prac otrzymało nominacje w tegorocznej edycji Effie Awards. Największe szanse na nagrody mają Grey Worldwide Warszawa i MediaCom.

Agencji Grey Worldwide Warszawa przyznano sześć nominacji. Po trzy nominacje mają na swoim koncie DDB Warszawa, Just, JWT, Leo Burnett Warszawa, McCann Erickson, Publicis, Saatchi & Saatchi, TBWA, Testardo Red Cell i Young & Rubicam. BBDO Warszawa, Brain i G7 otrzymały po dwie nominacje. O nagrody będa walczyć również kampanie zrealizowane prez BNA, DougFaberFamily, Euro RSCG, Legend Group, Lowe GGK, PZL, Red8 Communications Group, Tomorrow i Zero (1 nominacja).

Wśród domów mediowych liderem jest MediaCom Warszawa (9 nominacji). Siedem nominacji przyznano Mediaedge:cia, pięć zdobył Starcom. Po dwie nominacje przyznano MindShare, Universal McCann i ZenithOptimedia Group. Szanse na nagrody mają również GuideLine i PanMedia Western (1 nominacja).
Nominowane prace będą oceniane 7 i 10 września na posiedzeniu w Pałacyku Sobańskich. Jury dla agencji reklamowych liczy 80 osób, a dla domów mediowych 40.

W tym roku jury konkursu oceniało 141 kampanii, 99 zgłosiły agencje reklamowe, 42 pochodziły z domów mediowych.