Logo

Marketing MIX

Stowarzyszenie Ludzi Reklamy ukonstytuowane

30 listopada br. ukonstytuowało się Stowarzyszenie Ludzi Reklamy, które początkowo funkcjonowało pod nazwą Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych SMAR.
Członkowie nowopowstałego Stowarzyszenia zadecydowali, iż nazwa SMAR nie oddaje w pełni przekroju, wchodzących w jego skład członków. Stowarzyszenie Ludzi Reklamy posiada charakter egalitarny i mogą do niego przystąpić wszystkie osoby, które czują się związane z branżą reklamową.

Zarząd Stowarzyszenia Ludzi Reklamy liczy 7 osób. Członkowie Zarządu podzieli między siebie kompetencje następująco:
Rafał Betlejewski (Koledzy) – Prezes,
Karina Adaszak (3K Projects) – Wiceprezes ds. Public Relations,
Grzegorz Badzio (Tippingpoint) – Wiceprezes ds. Festiwalu Przedsiębiorczości,
Arkadiusz Banaszczyk (Vmoris) – Wiceprezes ds. Projektów,
Krzysztof Cybruch (CAOgroup) – Wiceprezes ds. Komunikacji,
Hubert Rossegger (Rossegger) – Wiceprezes ds. Rozwoju Regionalnego,
Bartosz Sokoliński (TO.BE Advertising) – Wiceprezes ds. Finansów.

Obecnie do głównych celów Stowarzyszenia, których realizację stawia przed sobą nowy Zarząd należą: -działalność PR, budująca pozycję stowarzyszenia, jako organizacji aktywnie reprezentującej interesy swoich członków oraz branży reklamowej, -ułatwianie dostępu do funduszy unijnych, -umożliwianie dostępu do wiarygodnego know-how, dotyczącego tworzenia i prowadzenia firmy, -uwiarygadnianie firm stowarzyszonych w oczach obecnych oraz przyszłych kontrahent ów, -podnoszenie kwalifikacji osób działających w branży poprzez organizacje paneli szkoleniowych, etc.