Logo

Marketing MIX

OUTDOOR&MEDIA EXPO – trzy dni święta reklamy out-of-home i poligrafii

 

Po półrocznych przygotowaniach, w najbliższą środę, 23 stycznia 2008 r., ruszają I Międzynarodowe Targi Reklamy Out-Of-Home i Poligrafii Reklamowej OUTDOOR&MEDIA EXPO. Inaugurację imprezy uświetni otwarcie wystawy organizowanej i prezentowanej na całym świecie przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA – „ACT Responsible – Advertising Community Together”.

W czasie trzech dni targowych zaprezentuje się około 100 wystawców, a wśród nich reprezentanci pierwszej piątki firm reklamy zewnętrznej. W ramach ekspozycji Future City, firmy outdoorowe zaprezentują swoje najnowsze propozycje i rozwiązania w zakresie nośników reklamy. Będzie można z bliska zobaczyć nowoczesne konstrukcje, które znamy już z przestrzeni miejskiej – nośniki ze zmienną ekspozycją firm AMS, nowatorskie rozwiązania z dziedziny mebli miejskich jak Coffee Point firmy Clear Channel Poland. Pojawią się też zupełnie nowe konstrukcje – AMS zaprezentuje przystanek z wbudowanym ekranem LCD, a szwedzka firma Tejbrant wiatę wraz z elementami małej architektury miejskiej, która zwyciężyła w przetargu warszawskiego Ratusza. Będzie to pierwsza prezentacja tych konstrukcji dla tak szerokiej publiczności.

Na Targach OME pojawią się takie technologiczne nowości jak cyfrowe nośniki reklamowe czy zupełnie nowe rozwiązania w zakresie druku wielko i mało formatowego. Firmy zaprezentują nowe technologie dające szeroki wachlarz możliwości w sektorze identyfikacji wizualnej.

Zwiedzający będą mogli uczestniczyć w pokazie drukowania wielkoformatowej reklamy w technologii 3D oraz np. „na żywo" zobaczyć jak drukuje Arizona 250GT firmy Océ na drewnie, kafelkach, szkle, płytach CD, blejtramach i innych materiałach.

– Najnowsze rozwiązania w zakresie druku cyfrowego pozwalają na zadrukowanie dotychczas niedostępnych powierzchni. Od lat zagraniczne targi identyfikacji wizualnej odwiedzają nie tylko drukarze, ale także marketerzy szukający inspiracji do nowych kampanii reklamowych. Dziś ograniczeniem w reklamie wizualnej pozostaje tylko kreacja. Nowoczesne rozwiązania dają inspirację zarówno produktom markowym np. z wykorzystaniem ekskluzywnych mediów do druku, jak i tym z niższych półek – mówi Robert Załupski z Best Media – organizatora targów.

Planowane są premierowe pokazy maszyn drukujących i rozwiązań informatycznych do zarządzania drukiem wielkoformatowym.

W ramach sekcji POS zaprezentują się firmy proponujące całkiem nowe podejście do ekspozycji materiałów reklamowych w miejscu sprzedaży.

W programie OUTDOOR&MEDIA EXPO ważne miejsce zajmują wydarzenia edukacyjne. Pierwsze z nich to spotkanie Wiceprezydenta IAA Herve de Clerck z grupą Young Professionals, które odbędzie się na zakończenie pierwszego dnia Targów, o godz. 18.30. W czwartek będzie miała miejsce niezwykła i prestiżowa konferencja poświęcona przyszłości komunikacji marketingowej i reklamy out-of-home pt. Future. W roli prelegentów pojawią się międzynarodowi eksperci, min. Andreas Stainle, jeden z czołowych, europejskich prognostyków przyszłości.

I Międzynarodowe Targi Reklamy Out-Of-Home i Poligrafii Reklamowej OUTDOOR&MEDIA EXPO będą otwarte dla zwiedzających w środę i czwartek w godz. od 10 do 17 oraz w piątek od 10 do 16.

Wśród zwiedzających codziennie będzie można wygrać egzotyczne wycieczki. Dodatkowe nagrody dla nowych prenumeratorów przewidziała redakcja OUTDOOR MEDIA.

Dokładny program Targów i konferencji Future: www.ome.com.pl
Promocyjne wejściówki są dostępne pod adresem: www.ome.com.pl/kupon.pdf