5 marca 2008 swoje podwoje otworzył FUTURA PARK – nowoczesny koncept parku handlowego na polskim rynku. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej odpowiada agencja San Markos Republika Dobrej Marki.
FUTURA PARK składa się z dwóch niezależnych części: Strefy Mody reprezentowanej przez centrum outlet FACTORY (otwarte w 2006 r.) oraz Strefy Zakupów reprezentowanej przez park handlowy. Dzięki takiemu podziałowi klient może wybrać tę z nich, która go interesuje i dokonać zakupów wedle ściśle określonych potrzeb. Najnowsza z dwóch części, otwarta 5 marca 2008 roku to park handlowy składający się z ok. 20 sklepów w tym m.in. hipermarketu spożywczego (Carrefour) i galerii handlowej ze sklepami takimi jak: Sephora, Empik, Deichmann. Nowo otwarty obiekt stanowi dopełnienie dla już działającego centrum outlet FACTORY – miejsca na modne zakupy, w którym przez cały rok można kupić znane marki w cenach niższych od 30% do 70%.
Potencjalnymi klientami nowo otwartego parku handlowego są kobiety i mężczyźni w wieku 18-54 lat, robiący zakupy w tego typu centrach co najmniej raz w miesiącu. Głównym przekazem komunikacji związanym z otwarciem parku jest poinformowanie klientów o miejscu, w którym szybko, wygodnie i kompleksowo można zrobić zakupy. Kampania związana z FUTURA PARK potrwa trzy miesiące i obejmie działania ATL, BTL oraz liczne imprezy i działania ambientowe. Za główne kanały komunikacyjne posłużą: prasa, radio, outdoor, autobusy. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaOn.
FUTURA PARK Wrocław należy do firmy NEINVER, do której należy również sieć centrów outlet FACTORY. NEINVER do obsługi obu tych brandów wybrała agencję San Markos Republika Dobrej Marki.