Logo

Marketing MIX

Szczepański i Gołębiowski zwycięzcami w Europapier-Impap Graphical Contest

W lutym firma Europapier-Impap ogłosiła konkurs na zaprojektowanie oryginalnego projektu, który będzie wykorzystany w kampanii promującej kreatywne zastosowanie folii samoprzylepnych na rynku reklamy wizualnej. Konkurs miał charakter otwarty i był adresowany do agencji reklamowych, drukarzy oraz klientów końcowych. Nagrodą w „Europapier-Impap Graphical Contest” jest wyjazd do Stanów Zjednoczonych. Przewodniczącym jury był znany grafik artysta-plastyk Andrzej Pągowski.

W kategorii grafika na samochodzie dostawczym Mercedes główną nagrodę otrzymał p. Adrian Szczepański z Sosnowca. Najlepszą grafikę na autobusie miejskim Solaris zaprojektował Paweł Gołębiowski z miejscowości Garowice k. Przemyśla. Jury postanowiło nie przyznawać nagrody w kategorii grafika na samochodzie Citröen C5. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali roczne prenumeraty magazynów branżowych oraz upominki firmowe.

– W mojej opinii zwycięskie projekty w sposób jak najbardziej kreacyjny reklamują folie samoprzylepne poprzez zaprezentowanie ich możliwości. Obie prace już w czerwcu będzie można spotkać na ulicach Warszawy i Poznania. Projekt p. Pawła Gołębiowskiego chcemy zaadoptować dodatkowo na samochodzie Citroen – mówi Sylwia Koza, Marketing Manager w firmie Europapier-Impap.

Nagrodą w Konkursie jest wyjazd do Stanów Zjednoczonych, w terminie 30 maj – 07 czerwca 2008 roku. W pakiecie znajdują się następujące świadczenia: przelot samolotem w obie strony, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, dodatkowe atrakcje. Uczestnicy zwiedzą fabrykę firmy Orafol, odwiedzą Miami i poznają uroki Florydy.

Patronem Medialnym konkursu był magazyn OUTDOOR MEDIA.