Od czerwca 2008 Headz Marketing Partner wprowadza do swojej oferty ogólnopolską zunifikowaną sieć nośników wielkoformatowych typu Frontlight w formacie 12 m x 3 m. Sieć składa się z ponad 40 nośników w precyzyjnie dobranych lokalizacjach (wybierając miejsca według ściśle określonych kryteriów jakościowych) – na trasach dojazdowych do 8 największych miast Polski (m. in. do Warszawy, Poznania, Krakowa, Katowic, Trójmiasta) oraz głównych drogach krajowych (m. in. przy Krajowej 1, Krajowej 7, Krajowej 8, autostradzie A4).
Precyzyjny dobór lokalizacji dla każdego z nośników gwarantuje wydłużony czas percepcji i obcowania z przekazem reklamowym. Ogromnym atutem każdego z nośników jest doskonała postrzegalność i zauważalność, a duża powierzchnia ekspozycyjna oraz starannie wybrane lokalizacje przy skrzyżowaniach, sygnalizacji świetlnej, w miejscach długich najazdów i rozjazdów, gwarantują wysoką zauważalność potwierdzoną dokładnymi badaniami natężenia ruchu. Nośniki dzięki swojej unikalnej konstrukcji są doskonale zauważalne, co zwiększa ich atrakcyjność i skuteczność. Nośnik są oświetlone zewnętrznie, a nowoczesne oświetlenie gwarantuje uzyskanie barwy światła takiej samej jak barwa światła dziennego. Konstrukcja opraw lamp pozwala na równomierne oświetlenie całości ekspozycji przy jednoczesnym braku powstawania efektu cienia na reklamach. Wykorzystanie wyłącznika zmierzchowego sprawia, że każdy centymetr reklamy jest oświetlony od zmroku do świtu przez cały czas trwania ekspozycji, gwarantuje to doskonałą widoczność przez całą dobę o każdej porze roku. Czas trwania kampanii obejmuje ekspozycję pół – lub 1-miesięczną.
– Sieć wielkoformatowych frontlight’ów zlokalizowana na wjazdach do 8 największych polskich aglomeracji to odpowiedź na potrzeby rynku mediowego, to alternatywa dla clutteru na nośnikach outdoorowych w centrach dużych miast i brak dostatecznej ilości dobrych zunifikowanych nośników na trasach dojazdowych oraz drogach krajowych – komentuje Łukasz Wylęga, właściciel Headz Marketing Partner.
Sieć Top Cities to propozycja dla reklamodawców chcących dotrzeć do coraz bardziej mobilnego, aktywnego Konsumenta w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach przy wszystkich głównych trasach wjazdowych do 8 największych polskich miast.