Logo

Marketing MIX

Business Consulting w Krakowie i na plaży

30 maja zakończył się kolejny etap inwestycji w ramach, której Business Consulting „mebluje” Kraków w stylowe wiaty przystankowe. Są one uzupełnieniem realizowanego od 2000 roku ciągu historycznego, znajdującego się w tzw. „pierwszej obwodnicy” – wokół Plant i Starego Miasta. Nośniki usytuowane są w ścisłym centrum wzdłuż ulicy Wielopola, Starowiślnej, Placu Wszystkich Świętych oraz Placu Dominikańskiego. Wiaty dostosowane swoim kształtem architektonicznym do otaczającej zieleni oraz architektury miasta. W pobliżu ścisłego centrum, to jedyne nośniki outdoorowe posiadające akceptację Głównego Plastyka Miasta.
Cztery nowe przystanki są częścią planu inwestycyjnego w obrębie ciągu historycznego. Nośniki otrzymały nową szatę architektoniczną, nastąpiła także zmiana kształtu na lżejszą, mniej dominującą bryłę architektoniczną w stosunku do wiat stawianych w latach 2002-2005.
Business Consulting oprócz standardowych podświetlanych citylightów oferuje niestandardowe formy reklamy jak oklejenie szyb przystanków czy aranżację wnętrza zadaszenia. Odbiorcami komunikatu reklamowego są przede wszystkim osoby poruszające się środkami komunikacji miejskiej oraz piesi. Bliski i długi kontakt z nośnikiem umożliwia przekazanie rozbudowanej informacji reklamowej.
Dodatkowo w sezonie letnim 2008 Business Consulting wprowadza do swej oferty nośniki outdoorowe na plaży. Powierzchnie reklamowe znajdować się będą na stanowiskach do masażu, które po raz pierwszy pojawią się na 10 najpiękniejszych i najbardziej uczęszczanych plażach w Polsce. Celem akcji jest propagowanie zalet SPA i odnowy biologicznej. Do promocji dbania o zdrowie i urodę wybrane zostały plaże, na których dzienna ilość plażowiczów przekracza 20.000 m.in. Mielno, Kołobrzeg, Międzyzdroje, Jastarnia. Powierzchnie o wymiarach 2mx9m, 2mx8m i 2m x 2m zlokalizowane są na samej plaży, w najbardziej uczęszczanych miejscach.

www.buscon.pl