1-go czerwca wystartowała druga odsłona kampanii Umbro Bring it On – Mocne odbicie. W największych miastach Polski pojawiły się wielkoformatowe reklamy promujące piłkarską kolekcję SX marki Umbro.
W Warszawie i Krakowie siłę oddziaływania reklamy wielkoformatowej wzmacnia trójwymiarowy model piłki nożnej z kolekcji UMBRO o powierzchni ponad 50m sześciennych, przygotowanej przy współpracy z firmą Studio55.
Za przygotowanie kreacji oraz zakup mediów odpowiada dział marketingu UMBRO.
– UMBRO jest trzecim klientem, wraz z którym UNIVERSUM przygotował kampanię w oparciu o rozwiązania 3D. Wcześniej spółka przy także, przy udziale udziale firmy Sudio55 z sukcesem zrealizowała ekspozycje 3D dla marki NIVEA oraz BRE Bank – mówi Marcin Szczerba, członek zarządu spółki Studio55.
Więcej w sierpniowym numerze OUTDOOR MEDIA.