Logo

Marketing MIX

Zwycięskie przetargi

Firma News Outdoor Poland wygrała przetarg Biura Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej, dotyczący zakupu usług reklamy zewnętrznej na potrzeby kampanii promującej igrzyska olimpijskie Pekin 2008. Kampania trwa od 1 do 31 sierpnia br. News Outdoor Poland pokonał w przetargu ZenithOptimediaGroup, Media Concept, Metropolis, DSK i Althermedia. O wyborze oferty News Outdoor zdecydowała najniższa spośród zaproponowanych cena – ok. 339 tys. zł brutto.

PanMedia Western wygrał w przetargu sieci Awans. Sieć elektromarketów przekazała obsługę swojego budżetu mediowego, wartego ok. 10 mln zł netto. PanMedia Western przejmie jego obsługę od domu mediowego MPG, który dotychczas pracował dla Avansu. Oprócz obu wymienionych agencji w przetargu brał udział także Starcom.

Artman SA wybrał agencję Euro RSCG Sensors do obsługi budżetu public relations nowej marki odzieżowej Mohito. Do przetargu oprócz zwycięskiej agencji zaproszono też On Board PR i Partner of Promotion. Debiut marki Mohito zaplanowano na sierpień br. Artman chce otworzyć 20 salonów z odzieżą dla kobiet w wieku 25-35 lat. Agencja reklamowa PZL, która pierwotnie przygotowała strategię dla nowej marki, pracuje także nad kreacją działań komunikacyjnych. Szczegóły planowanej kampanii nie są znane.

Agencja TBWA zdobyła budżet Radia Eska (Grupa Time). W ramach współpracy agencja przygotuje dla Eski kampanię wizerunkową.