W Warszawie uruchomiony został największy w Polsce ekran diodowy, zarządzany przez firmę reklamy zewnętrznej Digital Outdoor Sp z.o o. Jest to kolejny nośnik na terenie stolicy, wchodzący w skład ogólnopolskiej sieci „VideoBoard”.
Ekran cyfrowy o powierzchni aż 74m² usytuowany jest przy al. Krakowskiej 93, przy głównej drodze wyjazdowej z Warszawy w stronę Krakowa i Katowic. W pobliżu znajduje się lotnisko Okęcie oraz liczne centra handlowe.
– Nowy nośnik dociera do atrakcyjnej dla reklamodawców grupy docelowej – mieszkańców Warszawy udających się do centrów handlowych: „Janki”, „Obi”, „Centrum Krakowska”, licznych salonów samochodowych usytuowanych wzdłuż trasy. Kolejną grupę stanowią kierowcy przemieszczający się w kierunku Krakowa, Katowic, Łodzi i Wrocławia – mówi Jacek Krala, dyrektor ds. marketingu Digital Outdoor.
Ekrany VideoBoard są nowoczesnymi nośnikami reklamy zewnętrznej, będącymi następcą technologicznym tradycyjnego outdooru. Na nośnikach obok komercyjnych spotów reklamowych emitowane są serwisy informacyjne, które nadają nośnikom charakter pola integracji reklamowej i programowej.