We wrześniu, na ulicy Przeskok w Warszawie, stanął pierwszy słup użytkowy będący połączeniem nośnika reklamowego z bankomatem. Innowacyjny produkt jest efektem współpracy Clear Channel Poland z firmą Euronet – światowym liderem w dziedzinie przetwarzania bezpiecznych elektronicznych transakcji finansowych, a także właścicielem największej niezależnej sieci bankomatów w Polsce.
Najnowszy mebel miejski jest drugim, po Coffee Point połączeniem nośnika reklamowego z urządzeniem użytku publicznego. Produkt firmy Clear Chanel Poland, oprócz swej użyteczności, wyróżnia się znakomitym wzornictwem i eleganckim wyglądem wpływającym pozytywnie na estetyczny wizerunek dużego miasta.
Nośnik zawiera trzy podświetlane panele reklamowe formatu citylight 1,2m x 1,8m. Zastosowane w nich innowacyjne oświetlenie typu aura, gwarantuje doskonałą jakość, niezależnie od warunków atmosferycznych. Kolejne nośniki będą umieszczane w najbardziej atrakcyjnych punktach miast, charakteryzujących się największym natężeniem ruchu pieszego. Potencjalne lokalizacje zapewnić mają zarówno wysoką częstotliwość kontaktów konsumentów z przekazem reklamowym, jak i łatwy dostęp do szybkiej gotówki.
Chęć zagwarantowania mieszkańcom miast łatwego dostępu do gotówki zadecydowała o nawiązaniu współpracy z firmą Euronet, właścicielem największej w Polsce niezależnej sieci bankomatów. W chwili obecnej maszyny należące do Euronetu umożliwiają Polakom powszechny dostęp do szybkich i bezprowizyjnych wypłat gotówki. Dzięki współpracy operatora z 17 największymi bankami w naszym kraju, już 65% osób posługujących się w Polsce kartami debetowymi jest uprawnionych do realizacji transakcji w bankomatach sieci bez prowizji lub
na preferencyjnych warunkach.