Logo

Marketing MIX

Cityboard Media na czele rankingu

Firma Cityboard Media zajęła pierwsze miejsce w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej Media i Marketing Polska. Badanie na zlecenie tygodnika przeprowadziła firma badawcza Millward Brown SMG/KRC. W tegorocznej edycji Cityboard Media zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie klientów. Ranking przedstawia wyniki oceny ogólnej i w poszczególnych kategoriach w latach 2003-2008. Respondenci – pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych – zostali poproszeni o przyznanie badanym zespołom firm reklamy zewnętrznej ocen w skali od 1 do 5 w dziesięciu wymiarach.

Cityboard Media zyskała najwyższe uznanie za przejrzystą politykę cenową, wysoki poziom obsługi przez handlowców, dokładne rozliczenie po przeprowadzeniu kampanii. Klienci przyznali też, że najbardziej lubią współpracować z jej biurem reklamy. Wysoko ocenione zostały także: szybkość i sprawność reakcji na potrzeby klienta oraz umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań.

Wyniki rankingu Media i Marketing Polska to dla nas ogromna satysfakcja i dowód, że utrzymujemy właściwy kierunek w komunikacji z klientami. Dostrzegamy ich oczekiwania i staramy się wychodzić im naprzeciw – są to dla nas kwestie priorytetowe – powiedziała Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

www.cityboard.pl