Logo

Marketing MIX

Konferencja ?Event ? skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży?

3 czerwca odbędzie się trzecia konferencja z cyklu „Obierz kierunek na event”. Organizatorem jest Stowarzyszenie Branży Eventowej oraz portal Gazeta.pl. Tytuł tej konferencji brzmi „Event – skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży”.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: do jakiego celu wykorzystać dany rodzaj eventu, jak zmierzyć skuteczność eventów w procesie wsparcia sprzedaż czy jak istotna jest komunikacja przed, w czasie i po zakończeniu wydarzenia. Konferencja odbędzie się 3 czerwca br. w siedzibie Agory, ul. Czerska 8/10. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu się na adres: gajewska.a@gmail.com.

– To, co w głównej mierze decyduje o funkcjonowaniu firm i instytucji, to jej zyski. Drugim ogromnym potencjałem firmy są zmotywowani pracownicy oraz lojalni klienci. Odpowiednie zarządzanie sprzedażą oraz pracownikami i klientami jest szczególnie istotnie w czasie kryzysu ekonomicznego, który dotyka obecnie wiele firm. Wykorzystanie niestandardowych narzędzi może okazać się kluczem do sukcesu. Jednym z nich jest dobrze zaplanowany i zorganizowany event – mówi Monika Krusiewicz, prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Patronem wydarzenie jest „OOH magazine”.