Logo

Marketing MIX

Headz ma Lato i Porty Lotnicze

Firma Headz Marketing Partner przygotowała specjalną ofertę, która umożliwia realizację kampanii w strategicznych miejscach w czasie wakacji.

Z myślą o wakacyjnych kampaniach firma przygotowała dla klientów dwie oferty: sieć „Lato” i sieć „Porty Lotnicze”. Oferta Lato pozwala na realizację kampanii w miejscowościach wypoczynkowych. Nośniki umiejscowione są przy wjazdach do kurortów zarówno nadmorskich, jak mazurskich. Są to frontlighty o wymiarach 12×4 m lub innych, oferowanych na specjalne zamówienie. Obecnie do dyspozycji klientów jest ponad 50 nośników. Dodatkowo sieć wzbogacona jest o nośniki usytuowane przy szlakach komunikacyjnych z głównych miast prowadzących w kierunku kurortów (Warszawa-Gdańsk, Toruń-Grudziądz, Poznań-Koszalin).

Druga sieć obejmuje backlighty o wymiarach 8×4 i 12×4 m rozmieszczone przy trasach dojazdowych do portów lotniczych (w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Rzeszowie). Klienci mają możliwość monitorowania i planowania kampanii online. Istnieje opcja wykupienia danego nośnika na okres jednego miesiąca.