Projekt przygotowany przez agencję San Markos dla firmy Pentegy zdobył główną nagrodę w międzynarodowym konkursie Stevie Award 2009 w kategorii Best Corporate Identity/Branding Design.
Złotą statuetką nagrodzono projekt przygotowany na potrzeby rebrandingu polskiej firmy doradczej Pentegy. Celem projektu zrealizowanego przez San Markos było przygotowanie nowej nazwy, logotypu oraz CI dla szybko rozwijającej się firmy consultingowej. Nowy branding miał podnosić konkurencyjność firmy oraz komunikować jej wartości: niezawodność, kompetencję i profesjonalizm.
Pierwotna nazwa firmy consultingowej Pentegy to „Big5x”. Nazwa odnosiła się bezpośrednio do historii powstania firmy założonej przez byłych pracowników tzw. „wielkiej piątki” (pięciu największych firm consultingowych na świecie). Wraz z dynamicznym rozwojem firmy oraz zmian zachodzących na rynku, pojawiła się potrzeba posiadania własnej, unikalnej marki. Pierwszym efektem współpracy z San Markos było powstanie nowej nazwy. „Pentegy” – oznacza strategię pięciu i jest to nazwa podkreślająca profesjonalizm i kompetencje firmy. Ponieważ sama nazwa stanowiła bardzo silny element całego projektu, na potrzeby logotypu został do niej dodany delikatny element graficzny składający się z pięciu ludzkich figur układających się w kształt kuli. Odnosi się on do takich wartości jak współpraca i niezawodność. W ten sposób opracowana nazwa i logotyp stworzyły razem graficzny odpowiednik wartości firmowych, otwierając nowy rozdział rozwoju firmy pod własną marką, nawiązując jednak subtelnie do historii jej powstania. Autorem projektu jest Michał Berger – dyrektor kreatywny San Markos. Uroczystość wręczenia nagród Stevie Awards 2009 odbędzie się we wrześniu br. w Nowym Jorku. Wśród nagrodzonych kampanii są m.in. projekty firm Unilever, Skype, ING, L’Oreal, Rolex czy Diageo (Johnny Walker).