Rozpoczęła się akcja samplingowa nowego napoju energetycznego Green-Up firmy Herbapol-Lublin.
Producent zamierza w ten sposób zbudować świadomość oraz wizerunek nowego produktu ze swojego portfolio. Działania promocyjne z udziałem hostess będą prowadzone na stacjach benzynowych, parkingach, w zagłębiach biurowych i na uczelnianych kampusach. Potrwają do połowy października.
Celem jest dotarcie do grona osób sięgających po dotychczas obecne na rynku napoje energetyczne, ale też do osób stroniących od tego typu produktów w obawie przed ich niekorzystnym oddziaływaniem na zdrowie, bądź z uwagi na ich specyficzny, „landrynkowy” smak. Dlatego też zadaniem hostess, poza zachęcaniem do spróbowania nowego napoju, jest informowanie o różnicach Green-Up w stosunku do innych napojów energetycznych. Chodzi głównie o podkreślenie faktu, iż Green-Up został stworzony na bazie naturalnych składników, siła jego działania bierze się z wysokiej zawartości naturalnej kofeiny z guarany, a produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników. Elementem różnicującym są również 3 owocowe, orzeźwiające smaki w jakich produkt jest dostępny (żurawina, granat, tropikalny).
W pierwszym etapie akcja będzie przebiegała na stacjach benzynowych Lukoil i na ogólnodostępnych parkingach. Grupę docelową stanowią osoby podróżujące na wakacje bądź wracające z wypoczynku. Stąd też do akcji wytypowane zostały lokalizacje mieszczące się na trasach przelotowych nad morze i w góry. We wrześniu i październiku działania obejmą zaś 7 miast (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice, Lublin), docierając do pracowników biurowych i studentów. Kampania na zlecenie Herbapol-Lublin zaplanowana została kompleksowo przez agencję Arbomedia Polska, która odpowiada też za realizację i koordynację działań.