Podczas 24 kolejki piłkarskiej ekstraklasy Studio55 zaprezentowało nową formę nośnika reklamowego o powierzchni ponad 200 m2. Kibice na stadionie Warszawskiej Legi oraz Ci przed telewizorami śledzący rozgrywki piłkarskiej ekstraklasy mogli podziwiać gigantyczną reklamę piwa Królewskie Niepasteryzowane która znajdowała się na samym środku Stadionu.
Studio55 od zawsze zaskakuje formą, kształtem oraz jakością, którą oferuje swoim Klientom. Dlatego na rynku reklamowym stale można zobaczyć niezwykle ciekawe oraz widowiskowe realizacje, tym razem dla piwa Królewskie – Królewskie Niepasteryzowane. – Studio55 wykonało jedyny w swoim rodzaju nośnik reklamowy łączący w sobie wszystkie atuty idealnej reklamy – duży, innowacyjny, widoczny, atrakcyjny, ciekawy, niestandardowy – powiedział Maciej Staciwa dyrektor handlowy Studio55.
Grupa Żywiec tym mocnym akcentem wprowadza na rynek nowy wariant regionalnego piwa Królewskiego – Królewskie Niepasteryzowane. Piwo jest warzone według sprawdzonej receptury, wyłącznie ze starannie wyselekcjonowanych składników. W nowym, niepasteryzowanym wariancie Królewskiego wydobyty został jeszcze bardziej świeży i piwny smak.
Nośnik reklamowy wykonany został na zlecenie Klienta Grupa Żywiec, za realizację i obsługę odpowiedzialna była Agencja GreatConcept.