100 dni przed planowanym otwarciem Galeria Tęcza w Kaliszu rozpoczyna marketingową ofensywę. Na pierwszy rzut poszły media, które inwestor zaprosił na nietypową konferencję. Redaktorzy, aby zdobyć informację, musieli zagrać w survivalową grę, strzelać do siebie i eliminować konkurencję.
Kilkudziesięciu przedstawicieli redakcji i instytucji z regionu kaliskiego zostało „uprowadzonych”. Porywacze przez kilka godzin przetrzymywali zakładników. Na szczęście nikomu nic się nie stało. – To były z premedytacją wykreowane przez nas działania. Chcieliśmy w ten sposób pokazać co będzie dla nas ważne podczas otwarcia Galerii Tęcza. Emocje, emocje, emocje – one będą królowały 22 i 23 września. O nich jednak nie można opowiadać, je należy przeżywać – wyjaśnia Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu firmy Rank Progress, inwestora galerii Tęcza w Kaliszu.
13 lipca firma Rank Progress zorganizowała dla przedstawicieli mediów i kaliskich urzędów nietypową konferencję prasową. Zamiast do sali konferencyjnej jej uczestnicy autobusem przewiezieni zostali do lasu. Na specjalnie przygotowanym polu paintballowym wspólnie z przedstawicielami inwestora media i przedstawiciele urzędów włączeni zostali do gry. – Łowcy Skarbów, czyli poszukiwanie skarbów w lesie, strzelanie do celu i wreszcie zabawa w paintball – zaproponowaliśmy zaproszonym gościom dawkę nietypowych wrażeń, bo one są głównym motywem przewodnim zbliżającego się otwarcia Galerii Tęcza. Typowe konferencje naznaczone są charakterem obowiązku. Nam zależało, by obowiązek połączyć z przyjemnością – dodaje Halina Wyborska, rzecznik prasowy firmy Rank Progress.