Na zlecenie firmy AmerSport Sp. z o.o., wyłącznego dystrybutora na polskim rynku produktów marki Caterpillar/CAT, dom mediowy PRO Media House przygotował kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję obuwia tej marki. Akcja wizerunkowo-sprzedażowa, która ruszyła 1 października, prowadzona jest na nośnikach outdoorowych (backlighty i billboardy 6×3) oraz autobusach (format fullback) w trzech miastach: Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu. Jej adresatami są mieszkający w tych miastach aktywni mężczyźni w wieku 20-40 lat.
Na nośnikach pojawią się dwa modele z jesiennej kolekcji CAT – Avail i Sherman, które sprawdzą się w miejskim ruchu. Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana wewnętrznie przez firmę AmerSport.
AmerSport sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem obuwia i odzieży marek Converse, CAT i Merrell na terenie Polski. Firma istnieje na rynku od 1992 r. Więcej informacji na temat Amersport oraz produktów marki Converse na stronach www.amersport.pl oraz www.converse.pl.