Orsay jako nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma stawia na innowacyjne media digital signage, które jako efektywne medium wykorzystywane jest na rzecz budowy wizerunku marki, wzmacniania więzi z klientem oraz skutecznego wsparcia sprzedaży. W przeciągu ostatnich miesięcy zmianie uległa identyfikacja wizualna firmy, co umożliwiło dotarcie do nowej grupy docelowej klientek.
Przy współudziale firmy BE Media digital out of home media service, Orsay promował kolekcję na sezon jesień/zima 2011-2012, w której główną rolę odgrywa silna, nowoczesna, zadowolona z życia i świadoma swoich możliwości kobieta.
Wyprzedaż kolekcji jesienno-zimowej w Orsay była komunikowana w 11 prestiżowych galeriach w 9 największych miastach w Polsce na ponad 340 nośnikach digital signage. 15 sekundowy spot był emitowany w większości galerii w Polsce, w których zainstalowane są systemy digital signage.