Logo

Marketing MIX

Kampania społeczna „Narkotyki? Na co mi to”

1 grudnia ruszył ogólnopolski konkurs dla młodzieży, w ramach którego należy nadać hasłu  kampanii społecznej: „Narkotyki? Na co mi to” niebanalną formę. Może to być rymowanka, fotografia, kolaż… – cokolwiek wpadnie młodym ludziom do głowy. W ten sposób będą oni mogli zaprezentować swoje pasje oraz pokazać innym, jak bardzo kreatywne i pociągające może być życie bez narkotyków. Projekt jest jednym z działań kampanii społecznej – „Narkotyki? Na co mi to”.  Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody w postaci kart podarunkowych do takich sklepów jak: Vobis, Decathlon, Media Markt i Empik o wartości 1000 zł i 500 zł.

Celem konkursu jest utrwalenie pewnej wizji życia w świadomości młodych ludzi. Ma to być życie pełne pasji i radości, wolne od uzależnień.  Kampania przypomina, że istnieje wiele ciekawszych pomysłów na spędzenie czasu wolnego niż eksperymentowanie z narkotykami. Zadaniem uczestników w ramach przedsięwzięcia jest zaprezentowanie swojej pracy na stronie internetowej kampanii www.nacomito.com.pl w sekcji „JA”. Najbardziej inspirujące pomysły zostaną wyłonione w dwóch etapach – poprzez głosowanie internautów, a następnie przez jury powołane przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Przewidujemy trzy nagrody: jedną o wartości 1000 zł oraz dwie o wartości 500 zł.

To już drugi konkurs organizowany w ramach kampanii antynarkotykowej „Narkotyki? Na co mi to”. Projekt prowadzony z inicjatywy Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii ma uświadomić młodym ludziom, że moda na narkotyki przeminęła, bo jak wskazują badania , większość młodzieży ich nie używa. Kampania ruszyła tuż przed wakacjami, w czasie, który potencjalnie sprzyja eksperymentowaniu ze środkami odurzającymi.

W ramach projektu działa m.in. strona internetowa www.nacomito.com.pl oraz profil na Facebooku: www.facebook.com/nacomito, który w ciągu kilku miesięcy polubiło ponad 1000 osób. Twarzami kampanii są młode, autentyczne osoby, które żyją z pasją. Maciek – mistrz Polski w penspinningu, Przemek – deskorolkarz, Matylda – rowerzystka, Róża – tancerka hip-hop i Filip – gitarzysta, to bohaterowie m.in. spotu telewizyjnego, w którym pokazują, jak ciekawe jest życie bez narkotyków.

Konkurs potrwa do 13 grudnia br. Pełen jego regulamin jest dostępny na stronie www.nacomito.com.pl.