Logo

Trade marketing

Sensoryczne rozwiązania podczas Niewidzialnej Wystawy

10 grudnia 2011 roku w Warszawie, będzie miała miejsce Niewidzialna Wystawa. Nietypowy projekt ma na celu pokazanie ludziom z jakimi trudnościami w codziennym życiu spotykają się osoby niewidome. Mood Media dostarczy organizatorom rozwiązania sensoryczne. Czas trwania wydarzenia planowany jest na dwa lata.
Niewidzialna Wystawa, została zapoczątkowana w Budapeszcie w 2007 roku. Od tego momentu odwiedziło ją kilkaset tysięcy osób. W tym roku projekt został powielony także w czeskiej Pradze, gdzie szybko stał się jedną z najciekawszych atrakcji turystycznych miasta. Tym razem przyszedł czas na Warszawę.

Goście wystawy będą mogli pozyskać informacje za pomącą dotyku, węchu i słuchu a także poczucia równowagi. Dzięki takiemu pomysłowi, dowiedzą się z jakimi codziennymi trudnościami borykają się ludzie niewidomi. Przekonają się również, że postrzeganie świata w ciemności może być równie interesujące.

– Chcemy pokazać, że osoby niewidome mogą żyć tak samo pełnią życia jak Ci, którzy widzą. Nasi przewodnicy to profesjonaliści z pozytywnym nastawieniem i być może dlatego wystawa wzbudza tak duże zainteresowanie. Projekt nie tylko pobudza myślenie i wyostrza opinie ale stwarza również możliwości zatrudnienia niewidomych. Z tych powodów, postanowiliśmy wystartować z wystawą także w Warszawie – mówi Dóra Papp, z departamentu marketingu i relacji międzynarodowych Niewidzialnej Wystawy.

Mood Media zadba o oprawę dźwiękową oraz zapachową całego przedsięwzięcia. Specjaliści od rozwiązań sensorycznych dostarczą odtwarzacze multimedialne, nagłośnienie oraz odpowiednio wyselekcjonowane ścieżki dźwiękowe i aromaty zapachowe. Zatłoczona ulica, szumiący las czy kawiarnia to tylko niektóre ze scenerii, w jakie zostaną przeniesieni goście wystawy.

– Uczestnictwo w tym projekcie to dla nas ogromna przyjemność i ciekawe doświadczenie. Wcześniej działaliśmy jedynie w sferze biznesowej marketingu sensorycznego. Pomoc przy tego typu inicjatywie społecznej to dla nas nowość ale mamy nadzieję, że goście wystawy będą zadowoleni z efektów. To wspaniałe, że mamy okazję aby odwzorować życie ludzi niewidomych i pokazać je innym – mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media Poland.