Logo

Trade marketing

Display Handl Tyrol zwycięzcą konkursu POS Stars 2011

„Chcielibyśmy stać się Tyrolczykami” stwierdziło jury tegorocznego konkursu POS Stars Award przyznając displayowi na tyrolskie delikatesy miano najlepszego w kategorii „Napoje  i żywność”.

Aby smak tyrolskiego boczku, różnego rodzaju wędlin oraz pieczonego mięsa mogły poczuć osoby nie tylko mieszkające w Tyrolu, Grupa STI zaprojektowała w tym celu specjalny display permanentny. „Projekt displaya, jego kształ, funkcjonalność oraz sposób prezentacji marki firmy Handl Tyrol są wyjątkowe” podkreśliła Marzena Ziarkowska, Project Manager konkursu POS Stars. Display zdobył uznanie jednak nie tylko dzięki wyjątkowej formie, funkcjonalności, czy też doskonałemu rozmieszczeniu towaru, ale również dzięki atmosferze, którą wokół siebie wytwarza. Wzbudza on bowiem wśród konsumentów uczucie swojskości oraz przywołuje obrazy niezwykłych wyrobów domowych przygotowywanych według tradycyjnych receptur naszych babć.

Łatwy w zatowarowaniu
Permanentny display promocyjny eksponuje kulinarne specjały tyrolskiej marki podkreślając przy tym dziewiczą tyrolską naturę oraz ekologiczny aspekt sprzedawanego produktu. Wyśmienite produkty firmy Handl Tyrol mogą być doskonale prezentowane już na niewielkiej powierzchni o wymiarach 80 cm x 120 cm. Display dostarczany jest do supermarketów w formie złożonej i może on być tam indywidualnie zatowarowany.

Naturalne materiały dla naturalnych produktów
Display został zaprojektowany specjalnie dla supermarketów dysponujących niewielką przestrzenią wystawienniczą. Display umożliwia szybką i prostą prezentację dużej ilości produktów wymagających pozycji wiszącej, lub też poziomej (eurohaki, tacki wiklinowe). Ten wyprodukowany w polskiej fabryce Grupy STI w Gdyni display permanentny, nie tylko zajmuje niewielką ilość miejsca w handlu detalicznym, ale również dzięki swojej strzelistości przyciąga wzrok potencjalnych klientów z najdalszych części supermarketów. Zarówno eurohaki, kosze wiklinowe, jak i tylna ścianka displaya mogą być dowolnie zagospodarowane i różnorodnie zakomponowane – w zależności od istniejących potrzeb.

Zastosowane w displayu materiały naturalne, drewno i wiklina podkreślają tyrolski urok. Szczególnie ciekawym elementem w displayu jest czerwony toper z charakterystycznym logo firmy Handl Tyrol. Długa żywotność displaya jest nie tylko przyjazna dla środowiska naturalnego, ale również gwarantuje wysoką rozpoznawalność marki wśród konsumentów i przyczynia się do powtarzalności zakupów.

„Jesteśmy bardzo dumni z przyznanej nagrody ponieważ podkreśla ona naszą kompetencję w zakresie materiałów POS”, mówi Jens Handkammer, Head of Business Development North-East Europe. Ponadto zrealizowany display permanentny dla firmy Handl Tyrol jest również błyskotliwym przykładem międzynarodowej sieci współpracy Grupy STI – aby spełnić wymogi austriackiego producenta, displaye były produkowane w Polsce i w Niemczech.