Logo

Marketing MIX

Jet Line dla LINK4

Na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12x4m, należących do firmy Jet Line, trwa outdoorowa kampania firmy LINK4.  

Towarzystwo ubezpieczeniowe LINK4 przygotowało kampanię reklamową, przypominającą o ubezpieczeniu podróżnym. Reklama jest adresowana do wszystkich wybierających się na narty lub snowboard za granicę. Pod tym kątem zostały wybrane nośniki przy trasach m. in. Poznań – Berlin, Wrocław – Drezno i Warszawa – Katowice.  

– Outdoor to medium skutecznie docierające do wybranych miejsc, miast, tras, regionów. Zimowa kampania LINK4 to bardzo dobry przykład wykorzystania tej cechy. Tablice Motorway są wybierane do kampanii pojedynczo, zawsze pod kątem założeń briefu, dlatego poszczególne lokalizacje przy trasach tak dobrze pasują – mówi Agnieszka Łupińska z działu sprzedaży Jet Line, która odpowiada za realizację kampanii.  

Motorway 12x4m to sieć 326 konstrukcji. Tablice 12×4 to największy format w klasycznej ofercie outdoorowej. 60% wszystkich nośników jest zlokalizowanych przy głównych i najbardziej uczęszczanych trasach w całym kraju, w tym przy autostradach, pozostałe 40% to okolice miast (trasy wjazdowe i drogi wyjazdowe).

Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem konstrukcji reklamowych frontlight 12x4m. Do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.

Kampania rozpoczyna się w połowie stycznia i potrwa do połowy lutego, czyli w czasie zimowych ferii i częstszych wyjazdów na zimowy wypoczynek.