Logo

Marketing MIX

Fat Baby rozpoczyna współpracę z siecią drogerii Rossmann

Fat Baby wygrała przetarg na obsługę reklamową ATL firmy Rossmann. Agencja odpowiada za opracowanie strategii oraz narzędzi promocji marki Rossmann we wszystkich kanałach komunikacji.

Pierwszym rezultatem współpracy pomiędzy Fat Baby i Rossmann jest kampania taktyczna realizowana pod hasłem: „Ceny z efektem łał”. Jej zadaniem jest szerokie informowanie przedstawicieli grupy docelowej o promocjach cenowych w sieci sklepów Rossmann. Główny przekaz kampanii podkreśla, że niezwykle bogata oferta Rossmann, która przykuwa uwagę różnorodnością stale dostępnych produktów, jest również wyjątkowa pod względem konkurencyjnie niskiej „ceny z efektem łał”.  

Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: telewizję, internet, radio, materiały BTL dystrybułowane w sklepach. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy BiFri. Spoty TV wyprodukowało Papaya Films, postprodukcją zajęło się studio Lunapark.