Marketing MIX Futura Media prezentuje się w nowej odsłonie

Futura Media prezentuje się w nowej odsłonie

0

Agencja reklamowa specjalizująca się w reklamie ambientowej i niestandardowej – Futura Media z dniem 29 stycznia 2013 roku zaprezentowała swoją stronę internetową pod nową identyfikacją wizualną, a także z nowym logo.

Futura Media jest agencją działająca w obszarze ambientu oraz mediów niestandardowych. Na rynku istnieje od 5 lat, rozwijając swoje kompetencje w zakresie komunikacji marketingowej. Od strategii przez kreację, planowanie i zakup mediów, po finalne wykonanie. Niestandardowy wachlarz możliwości pozwala profesjonalnie zaplanować efektywną kampanię outdoorową, zorganizować event, czy zaskoczyć guerilla marketingiem. Futura jest również właścicielem LOOK TV – autorskiej i pierwszej w Polsce sieci telewizji w salonach fryzjerskich.

Kompetencje firmy potwierdza doświadczenie jej zespołu. Lata pracy przy obsłudze największych marek z różnych branż zarówno w domach mediowych, agencjach marketingowych, jak i Public Relations sprawiły, że jak wspomina Prezes Zarządu Joanna Woźniak: „rozumiemy klientów – większość z nas pracowała również w działach marketingu korporacji, co sprawia, że wszechstronnie znamy specyfikę naszego rynku”.

Celem kampanii realizowanych przez Futurę jest zwrócenie uwagi ludzi na przekaz Klienta i dotarcie z nim zarówno do precyzyjnie określonych adresatów, jak i szerokich grup docelowych. Jak mówi Joanna Woźniak „inspirowani otoczeniem, analizujemy styl życia i zachowanie konsumentów, co pozwala nam precyzyjnie dotrzeć do konkretnego odbiorcy, budując jego emocjonalną więź z marką.”