Na wielkoformatowych nośnikach Motorway o wymiarach 12x4m, należących do firmy outdoorowej Jet Line, trwa kampania nowego Centrum Handlowego Europa Centralna, które otwiera się już 1 marca w Gliwicach.
Oficjalne otwarcie Europy Centralnej odbędzie się 1 marca, ale już dwa dni wcześniej pierwszych klientów przyjmą Castorama, Saturn oraz RTV Euro AGD. EC jest jednym z największych w Polsce obiektów tego typu (67 tys. m2 powierzchni handlowej), łączących w sobie najlepsze cechy galerii handlowej i parku handlowego, co oznacza, że wszystkie niezbędne zakupy będziemy mogli zrobić w jednym miejscu.
Innym istotnym atutem Europy Centralnej jest jej położenie – w pobliżu jednego z największych skrzyżowań drogowych w Polsce, czyli przy autostradowym węźle Gliwice- Sośnica, łączącym autostrady A1 i A4 oraz drogę krajową nr 44.
Kampania reklamowa Centrum Handlowego Europa Centralna na nośnikach Jet Line trwa od lutego i jest podzielona na dwie części. Pierwsza odsłona, zaplanowana do końca marca, ma charakter wizerunkowy i mówi o pojawieniu się nowego miejsca handlowo – usługowego. Druga część kampanii jest akcją kierunkową, to znaczy informuje potencjalnych klientów o szczegółach dojazdu do Centrum.
– Siatka nośników Motorway o wymiarach 12x4m obejmuje zasięgiem cały kraj, a poszczególne lokalizacje są wybierane bardzo starannie tak, aby reklama na nich umieszczona została zauważona przez jak największą liczbę osób.
Do realizacji obu odsłon kampanii Europy Centralnej zaproponowaliśmy idealnie zlokalizowane miejsca: w Tychach, Mikołowie, Katowicach, Poniszowicach i Rudzie Śląskiej, czyli w najbliższym otoczeniu Centrum – mówi Renata Zapalska, Account Manager w firmie Jet Line, odpowiadająca za realizację kampanii.
Kampania reklamowa została zaplanowana częściowo przez dom mediowy Mediapol, częściowo bezpośrednio przez klienta. Jet Line rekomendował miejsca, w których nośniki są umieszczone i odpowiadał za produkcję części grafik. Więcej informacji o nowym centrum handlowym na stronie internetowej: www.europacentralna.eu