Jet Line Sp. z o.o. Sp. k. utworzyła Dział projektowania. Jest to nowy dział w strukturze firmy, który uzupełnia ofertę sprzedażową i podnosi poziom obsługi klientów. Od teraz Jet Line proponuje nie tylko wynajem powierzchni reklamowej i realizację techniczną kampanii wielkoformatowych (druk, montaż, monitoring), ale również graficzne projekty reklam z myślą o realizacjach wielkoformatowych. Pełną usługę firmy oddają hasła projekt / produkcja / prezentacja oraz motyw 3xP, wykorzystywane w komunikacji.
– Mamy dwa główne cele. Po pierwsze będziemy proponować klientom skuteczne, atrakcyjne, zwracające uwagę projekty reklam, które z tym większą przyjemnością wyprodukujemy i następnie zaprezentujemy na naszych nośnikach. Po drugie, chcemy ułatwić klientom proces realizacji kampanii outdoorowej, oferując pełen pakiet usług w jednym miejscu: projekt, produkcję, realizację, doradztwo w wyborze nośników i wynajem powierzchni reklamowej. Ma to znaczenie dla mniejszych i średnich przedsiębiorstw, zwłaszcza tych rzadziej korzystających z usług agencji kreatywnych czy domów mediowych – mówi Michał Ciundziewicki, Prezes Zarządu Jet Line.
– Wiemy z doświadczenia, jak ważny dla powodzenia kampanii reklamowej jest projekt graficzny i jakie warunki musi spełnić poprawny pod różnymi względami projekt, przygotowany dla outdooru. Doskonale znamy nasze nośniki, wiemy do kogo docierają i jaka w ogóle jest specyfika odbioru komunikatu na outdoorze. Jesteśmy przekonani, że są to bardzo ważne elementy w outdoorowej kuchni, które mają wpływ m.in. na skuteczność komunikacji na nośnikach reklamy zewnętrznej – dodaje.
Za Dział projektowania w Jet Line odpowiada Ania Jachimczyk, absolwentka projektowania graficznego Akademii Pedagogicznej w Krakowie, designerka i graficzka, wykształcona w środowisku o najdłuższych tradycjach projektowania graficznego i miejscu narodzin polskiej sztuki plakatu.