Logo

Marketing MIX

Nowa kampania Wilkinson z konkursem

Teraz każdy fan marki Wilkinson może zagrać o jedną z pięciu konsol do gry Sony PlayStation4 – wystarczy tylko wziąć udział w wirtualnym wyścigu „Szerokiej drogi”. Wystarczy wejść do aplikacji na Facebooku mieszczącej się na profilu Wilkinson Polska pod adresem apps.facebook.com/szerokiej-drogi  by wziąć udział w konkursie.

Głównym zadaniem gracza jest zebranie jak największej liczby maszynek Wilkinson w jak najkrótszym czasie. Należy nawigować myszką tak, by nie naciąć się na przeszkody i tym samym uniknąć doliczenia karnych sekund do wyniku. – Warto wziąć udział w wyścigu po nagrody wraz ze znajomymi, ponieważ ich pomoc umożliwia przejście do kolejnych poziomów gry, a tym samym wygraną – mówi Wiktoria Jaroma, Marketing Project Consultant Energizer Group Polska.

Wyścig „Szerokiej drogi” rozpocznie się 12 listopada i będzie trwać do 2 grudnia na fanpage’u Wilkinson Polska www.facebook.com/WilkinsonPolska

Gra „Szerokiej Drogi” jest elementem wsparcia  akcji promocyjnej „Taniej zasilasz bak”, w ramach której klienci kupując paliwo na stacjach Statoil mogą uzyskać rabat w wysokości 15 groszy od ceny każdego litra zakupionego paliwa. Warunkiem uzyskania rabatu jest zakup promocyjnych produktów marki Energizer lub Wilkinson. Więcej informacji na temat promocji na www.rabatnapaliwo.pl.  

Za kreację i realizację gry Wilkinson „Szerokiej Drogi” odpowiada Lubię to – Social Media Agency.