Havas Worldwide Warsaw otrzymała szesnaście nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. Dzięki takiemu wynikowi Agencja znalazła się w ścisłej czołówce pod względem nominacji. Uroczysta gala, podczas której przyznane zostaną statuetki KTR odbędzie się 8 maja br.
Nominowanymi kampaniami autorstwa Havas Worldwide Warsaw, które mają szanse zdobyć statuetki są:
– Moje El Clasico dla nc+ – 7 nominacji w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.
– Kurka Wolna dla klienta Polskie Fermy – 4 nominacje w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.
– NBA Slum Dunk promujące wydarzenie All Star Weekend w nc + – 2 nominacje w kategoriach: media interaktywne oraz ilustracja.
– Metki dla Rip Curl – 2 nominacje w kategoriach: media i active advertising.
– Głos dla marki Strepsils z portfolio Reckitt Benckiser – nominacja w kategorii media.
Zwycięzców poznamy podczas uroczystej, dorocznej gali, która zaplanowana jest na początek maja.