Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa dla Lipton Ice Tea, która wspiera zmianę logotypu i opakowań produktu oraz nową komunikację Lipton Ice Tea jako marki radosnej, dynamicznej i nowoczesnej.
Lipton Ice Tea ma bowiem nowy logotyp, a opakowanie produktu przeszło prawdziwą metamorfozę. Nowoczesna w kształcie butelka Lipton Ice Tea jest bardziej poręczna. Ponadto „odmłodzono” etykietę na opakowaniu. Dynamiczna i rozświetlona grafika zachęca do sięgnięcia po orzeźwiający napój o smaku herbaty Lipton i soczystych owoców, a informacje na temat wariantu smakowego są bardziej czytelne. Całość ma tworzyć czytelny przekaz informujący o 100% natychmiastowym orzeźwieniu oraz o doskonałym smaku Lipton Ice Tea.
– Kampania marketingowa 360° dla Lipton Ice Tea opiera się na kluczowym komunikacie marki »Jasna strona orzeźwienia«. Pragniemy zachęcić konsumentów, aby inspirowali się wspaniałym, orzeźwiającym smakiem Lipton Ice Tea, który jest wynikiem unikalnej kompozycji herbaty Lipton, soczystych owoców oraz odrobiny słońca – powiedział Łukasz Prosiński, Brand Manager Lipton Ice Tea.
Działania w ramach kampanii 360°, której hasłem jest „Jasna strona orzeźwienia”, będą prowadzone w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, kanałach video online oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS (Point of Sale). Zaplanowane są także samplingi napoju. Dodatkowo Lipton Ice Tea będzie zachęcać konsumentów do wzięcia udziału w eventach marki na terenie całego kraju.
Koncepcję strategiczną kampanii 360° opracowała agencja DDB. Za przygotowanie reklamy telewizyjnej odpowiada Adam&Eve DDB, a jej adaptację powierzono agencji Gutenberg. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction. Strategię działań w Internecie opracowała agencja Digital One, a materiały POS przygotowało Pink Pepper Media. Organizacją eventów zajmuje się agencja Ewesa, natomiast wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia.