Agencja MOSQI.TO stworzyła polsko-szwedzki serwis lidera przewozów promowych na Bałtyku, spółki Unity Line Limited. Serwis jest dostępny także w wersji mobilnej.
– Dzisiaj internauta, który chce sprawnie zaplanować wakacje albo weekendowy wyjazd, musi przedzierać się przez gąszcz informacji. Chcieliśmy, żeby użytkownik naszego serwisu mógł szybko i w ławy sposób zapoznać się z najważniejszymi elementami oferty – mówi Dorota Komorzycka, specjalista ds. marketingu w Unity Line Limited Sp. z o. o.
MOSQI.TO opracowało architekturę informacji oraz makietę funkcjonalną serwisu, w oparciu o którą powstał projekt graficzny. Agencja położyła duży nacisk na użyteczność strony, tak by maksymalnie poprawić doświadczenie odbiorcy. Serwis został dostosowany do wymogów użytkowników w Szwecji i w Polsce: aby podnieść współczynnik konwersji na szwedzkiej wersji strony, położono nacisk na inne elementy. MOSQI.TO zaprojektowało w pełni responsywny serwis, dostosowany do różnych systemów operacyjnych i rozdzielczości urządzeń mobilnych.
– Praca nad tym serwisem przebiegała sprawnie – rozpoczęliśmy od warsztatów z klientem, potem pracowaliśmy nad klikalnym mockupem. Po zdefiniowaniu i zaprojektowaniu wszystkich funkcjonalności rozpoczęliśmy prace na projektem graficznym. Równocześnie przebiegały prace nad systemem CMS – mówi Natalia Santisteban, Account Manager w MOSQI.TO.
Zmiany w serwisie dotyczą nie tylko odwiedzających serwis, ale także administrujących stroną. MOSQI.TO zaprojektowało elastyczny system CMS, który umożliwia szybkie wprowadzenie i modyfikację treści, czego wymaga dynamicznie zmieniający się rynek rejsów promowych. Zgodnie z wymaganiami klienta CMS został wyposażony w wersjonowanie i ma rozbudowane ścieżki akceptacji. Planowany jest dalszy rozwój i rozbudowa serwisu.
Stronę szwedzką i polską można zobaczyć tutaj: POLSKA, SZWEDZKA.