TRIAS VENUE & EVENT SUPPORT po ponad 15 latach na rynku, zmienia swoją identyfikację wizualną. Podczas finału drugiej edycji konkursu MP Power Awards, TRIAS Event Engineering zaprezentował przybyłym gościom swój nowy logotyp.
– Zmiana logotypu oraz całej komunikacji marketingowej, to naturalny etap rozwoju naszej spółki. Od kilkunastu miesięcy wdrażamy naszą nową strategię – venue and event suport, poszerzając zakres oferowanych usług” – mówi prezes zarządu Maciej Cłapiński.
– Venue and event support to kierunek, w którym chcemy podążać. Już nie tylko świadczenie usług event engineeringu jest naszym celem, ale również stała obecność na obiektach. Venue support ma na celu poprawę efektywności zarządzania obiektami – optymalizację ponoszonych kosztów oraz generowanie nowych źródeł przychodów. Znajomość branży eventowej, jej potrzeb i wymogów, pozwala nam inaczej, bardziej biznesowo, patrzeć na tematykę obiektów, wydobywając drzemiący w nich potencjał. Wiedza na temat obiektu połączona z profesjonalną, dedykowaną obsługą techniczną, podnosi standard współpracy pomiędzy organizatorami imprez a właścicielami obiektów, przyczyniając się nie rzadko do kreowania nowych, cyklicznych wydarzeń. – mówi Maciej Cłapiński.
Zmiana logo nie niesie za sobą zmian w strukturze spółki. Nadal pozostajemy w Grupie Kapitałowej TRIAS SA. Również polityka rozwoju pionu techniki eventowej spółki, zostaje niezmieniona – dodaje Grzegorz Kuć – Wiceprezes Zarządu.