Logo

Event MIX

Thomas Reby gościem Forum Dyrektorów Obsługi Klienta

Forum Dyrektorów Obsługi Klienta odbędzie się już 9-10 czerwca 2014 w Warszawie. Gościem specjalnym będzie Thomas Reby, Global Manager of Knowledge Management, współpracujący dotychczas m.in. z firmami eBay oraz Dell.

Zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie strategii obsługi klienta, pomysłów w zakresie jakości obsługi, utrzymania, retencji, ale również budowania lojalności. Rosnąca świadomość klientów, coraz większe możliwości migracji i coraz szybciej zmieniające się trendy powodują, że kluczowym czynnikiem pozwalającym na osiagnięcie sukcesu jest sprostanie oczekiwaniom, dostosowanie standardów i jakości obsługi klienta do jego wymagań.

Uczestnicy wezmą udział w dwóch inspirujących sesjach plenarnych, a także w wielu prelekcjach w ramach trzech ścieżek tematycznych. Liczne case studies oraz warsztaty pozwolą na znalezienie bardzo ciekawych pomysłów. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli wszystkich branż.

Thomas Reby poprowadzi wykład: Współtworzenie wartości: projektowanie skutecznej strategii zarządzania wiedzą jako czynnik zwiększający wartość usług.

Więcej na stronie, program wydarzenia tutaj.

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.